Digital Aalto

Leap for Learning - Menestyksen mahdollistaja opettajalle

Monet opetuksen ja oppimisen palveluista ja työnkulkuista uudistetaan lähivuosina. Leap for Learning (suomeksi Oppimisharppaus) -otsikon alle on tuotu yhteen opetuksen ja oppimisen palveluiden kehityskohteet. Kokonaisuuteen kuuluvat Sisu, palvelualusta ja prosessien harmonisointi.
Leap for Learning

Leap for Learningin hyödyt opetushenkilöstölle

• Skaalautuvat palvelut tukemaan opiskelijoiden ja elinikäisien oppijoiden kasvavaa määrää
  • Ajantasaiset ja tärkeät opiskelijatiedot saatavilla analysointia ja päätöksentekoa varten
  • Tietojärjestelmät tukevat opetuksen suunnittelua ja järjestämistä
  • Parempi palvelutuki Aallon henkilökunnalta tehokkaiden ja yhtenäisten prosessien ansiosta

Ajankohtaiset asiat

Opetuksen ja oppimisen hub: Support and services for quality teaching and learning

Three women talking and eating ice cream in front of the Väre building.

Leap for Learning - menestyksen mahdollistajana opiskelijoille

Leap for Learning (suomeksi Oppimisharppaus) tuo opiskelijoille ja koko yhteisölle uuden digitaalisen kokemuksen Aalto-yliopistosta.

Digital Aalto
Illustration with the text: Let's move forward with Sisu.

Sisu

Perustietoa Aallon opetuksen ja opiskelun ydintietojärjestelmästä.

Palvelut
Logo of the Sisu student information system

Linkki Sisuun (sisu.aalto.fi) (ulkoinen linkki)

Linkki Sisu-opintotietojärjestelmän käyttöliittymään.

Two human figures and the text "Sisu Help".

Sisu Help: Sisu-ohjeet hallinnolle ja opettajille (sisuhelp.aalto.fi) (ulkoinen linkki)

Ohjesivusto, josta löydät Sisu-opintotietojärjestelmän ohjeet hallinnolle ja opettajille.

Oppimispalvelut - menestyksen mahdollistaja

Oppimisharppaus - muutoshanke tukee tulevaisuuteen suuntautuvaa oppimista ja päivittäisen työn sujuvuutta.