Registrera dig nu för sportevent Aalto Walk & Run 21.9.2024

Kom med i det kostnadsfria träningsevenemanget för hela Aalto-gemenskapen!
juoksijoita rantaraitilla

Sidan är på finska och engelska. Du hittar mer information på finska/engelska. Byt språk uppe på sidan.

juoksijoita rantaraitilla
Campus, Universitetet Publicerat:
Kuvassa ryhmä juttelevia asiakkaita UniSportin liikuntatiloissa. / kuvaaja Marjaana Malkamäki
För Aalto-gemenskapen Campus Publicerat:

Svara och påverka UniSports tjänster

Som universitetsanställd, har du nu möjligheten att ge värdefull feedback om UniSports tjänster med chans att vinna i utlottning.
kuva kahdesta ihmisestä portaikossa
För Aalto-gemenskapen Universitetet Publicerat:

Är du en rörlig universitetsmedlem? Läs mer och kom med idéer om en rörligare vardag i universitetet!

Saknar du rörelse och välmående i din vardag på universitetet? Kom med på en brainstorming-workshop, där vi tillsammans bygger upp en och syn på hur framtidens rörliga universitetsfolk ser ut. I workshopen får du tips för mobilt Vardagsliv, och du kommer att kunna dela med dig av dina önskemål och påverka hur universitetssamhällets rörelse främjas i projektet Universitetet i rörelse.

• Publicerat:
  • Uppdaterad:
URL kopierat

Läs fler nyheter

Two students watching measurements from a computer
Studier Publicerat:

Programmet Health Technology Engineering ger färdigheter att utveckla innovativa tekniska lösningar på hälsorelaterade problem

Det nya magisterprogrammet kombinerar tekniskt kunnande och praktisk förståelse för hälsofrågor.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Campus, Studier Publicerat:

Marhusets verksamhet flyttas till Kandidatcentret

Marhuset stängs i slutet av maj.
Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Campus Publicerat:

Cykelstölderna på campus har ökat - kom ihåg att låsa fast din cykel ordentligt

Under våren har cykelstölderna på Aalto-universitetets campus ökat.
AllWell SQ
Universitetet Publicerat:

AllWell?-enkäten för år 2024 besvarades av 36 % av målgruppen

Enkäten skickades till andra årets kandidatstuderande och första årets magisterstuderande.