Svara på vår enkät om kvaliteten på restaurangerna 11. – 17.3.2024

Restaurangenkät genomförs online, du kan svara den t.ex. via länken i nyheten.
Mediterranean salad

Avsikten är att kartlägga bl.a. hur varierade menyerna är, om öppettiderna är lämpliga och de viktigaste aspekterna vid valet av restaurang. I slutet av enkäten har du möjlighet att föreslå förbättringar.

Du kan svara här, enkäten är öppen 11. - 17.3.2024.

Bl.a. lunchbiljetter lottas ut bland dem som svarat.

Enkäten görs av Aalto restaurangkommitté.

Ge respons på sidan

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

UniPID – kurskatalog för virtuella studier 2024-2025

UniPID och dess medlemsuniversitet erbjuder en studiehelhet i hållbar utveckling för studerande som vill inkludera globala utmaningar och hållbar utveckling i sin examen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Campus, Universitetet Publicerat:

Restaurangtjänster till Aalto Space - testa och vinn!

Testa om du kan hitta campusets restauranger i Aalto Space-appen och vinn sommarpriser.
Studerande på EIT Manufacturing-sommarkurs
Studier Publicerat:

Sök nu till sommarskolan i Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing

Denna sommarskola som anordnas av EIT Manufacturing består av en onlinedel (8.-18.7.) och närvarodel vid University of Trento, Italien (22.7.-2.8.2024).
Studentguide nyhet, illustrering
Studier Publicerat:

Blivande magister – ge respons på studierna och var med och påverka!

Svara på enkäten för utexaminerade magistrar och påverka utvecklingen av studierna inom ditt område.