Avoimet työpaikat

HR Partner & HRD-asiantuntija, rekrytointi ja työnantajakuva

Two women making big bubbles with sticks on the grass.

Haluatko työskennellä kunnianhimoisessa ja innovatiivisessa yhteisössä, jonka päämääränä on ratkaista globaaleja haasteita? Tule mukaan rakentamaan tulevaisuutta HR-asiantuntijana!

Aalto-yliopisto keskittyy ihmisiin ja osaamiseen, sillä yliopistoa ei ole ilman niitä. Haemme tällä hetkellä HR Partner & HRD-asiantuntijaa, rekrytointi ja työnantajakuva. Tämä on yhdistetty rooli, jossa vastaat Aalto-yliopiston rekrytoinneista ja työnantajakuvasta sekä toimit HR Partnerina yhdessä palveluyksiköistämme. Tässä roolissa varmistat, että yliopistomme houkuttelee ja sitouttaa parhaat osaajat. HR Partnerina tuet palveluhenkilöstömme menestystä ja hyvinvointia.

HRD-asiantuntijana, rekrytointi ja työnantajakuva:

• toimit johtoryhmätason rekrytointien HR-tukena
  • tarjoat sisäisiä suorahakupalveluita avainrekrytointeihimme
  • kehität Aalto-yliopiston rekrytointiprosesseja ja -käytäntöjä
  • koulutat ja sparraat esihenkilöitä ja HR henkilöstöä laadukkaissa rekrytointikäytännöissä
  • vastaat yhteistyöstä rekrytointikumppaneidemme kanssa
  • kehität työnantajakuvaa yhdessä Aallon viestintäpalveluiden kanssa
  • teet tiivistä yhteistyötä viestinnän ja markkinoinnin kanssa varmistaen, että tuomme kulttuurimme esiin aidolla ja inspiroivalla tavalla

HR Partnerina:

• toimit palveluyksikön HR-kumppanina, työskentelet osana yksikön johtoryhmää
  • valmennat ja tuet tiiminvetäjiä
  • sparraat muutosjohtamisessa
  • vastaat operatiivisista HR-prosesseista
  • tuet esihenkilöitä henkilöstösuunnittelussa ja osaamisen kehittämisessä
  • tuet työhyvinvoinnin johtamista

Raportoit henkilöstönkehittämispäällikölle ja matriisissa yhteisten palvelujen henkilöstöpäällikölle. Teet tiivistä yhteistyötä palveluyksikön johtajan ja HR-johtajan kanssa.

Kokemuksesi:

Olet kokenut rekrytointi- ja HR-ammattilainen, jolla on vankka kokemus vaativien rekrytointiprosessien läpiviennistä ja moderneista rekrytointikäytännöistä. Sinulla on avoin ja proaktiivinen tapa toimia. Nautit nykyisten käytäntöjen kehittämisestä ja uusien luomisesta. Olet yhteistyökykyinen, ratkaisukeskeinen ja innovatiivinen.

Arvostamme:

• kokemusta suorahausta – osaat tunnistaa ja houkutella parhaat osaajat,
  • rekrytointikokemusta asiantuntijaorganisaatiossa,
  • kokemusta HR Partnerina toimimisesta,
  • erinomaisia viestintä- ja vaikuttamistaitoja,
  • kehittämisorientoituneisuutta ja konseptointikykyä,
  • erinomaista englannin kielen taitoa ja suomen kielen työtaitoa,
  • soveltuvaa korkeakoulu- tai amk-tutkintoa

Olet erittäin ammattitaitoinen ja sinun kanssasi on hauska työskennellä. Haluat edistää Aalto-yliopiston arvoihin pohjautuvaa kulttuuria.

Tarjoamme sinulle:

• Kannustavan ja osallistavan tiimin
  • Merkityksellisen ja inspiroivan ympäristön
  • Kulttuurin, joka inspiroi ja osallistaa kaikkia yhteisömme jäseniä
  • Vastuullisen ja merkityksellisen roolin
  • Hyvät mahdollisuudet oppia ja kehittää omaa osaamista

Kiinnostuitko?

Jos haluat liittyä yhteisöömme, lähetä CV:si ja motivaatiokirjeesi englanniksi rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään 3.6.2024.

Jos haluat kuulla lisää tehtävästä, olethan yhteydessä: Carita Pihlman, Head of People and Organisation Development, puhelimitse 050 5771283, tavoitettavissa 23.5. klo 9-10 ja 29.5. klo 16-17.

Aalto-yliopiston työntekijöiden ja vierailijoiden tulee hakea tehtävää sisäisen HR-järjestelmän Workday (Internal Jobs) kautta käyttämällä olemassa olevaa Workday-käyttäjätiliään.

Käymme hakemukset läpi ja kutsumme sopivia hakijoita haastatteluihin hakuaikana. Ensimmäinen haastattelu tehdään videohaastatteluna. Kuulet meistä viimeistään viikon 24 lopussa.

Haluatko tietää lisää meistä ja tulevista kollegoistasi? Voit katsoa videot: Towards a better world ja Aalto people.

-------------------
Lisää Aalto-yliopistosta:

Aalto-yliopistossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Rakennamme kestävää tulevaisuutta saavuttamalla läpimurtoja avainalueillamme ja niiden yhtymäkohdissa. Samalla innostamme tulevaisuuden muutoksentekijöitä ja luomme ratkaisuja maailman suuriin haasteisiin. Yliopistoyhteisöömme kuuluu 13 000 opiskelijaa ja yli 4500 työntekijää, joista 400 on professoreita. Kampuksemme sijaitsee Espoon Otaniemessä. Monimuotoisuus on osa meitä, ja teemme jatkuvaa työtä yhteisömme monimuotoisuuden ja syrjimättömyyden varmistamiseksi. Siksi kannustammekin päteviä hakijoita taustasta riippumatta liittymään yhteisöömme.

Kiinnostuitko?