Ravintola Eat Poke on avautunut uusiin tiloihin A Blocissa

Kauppakeskus A Blocin ensimmäiseen kerrokseen on avautunut kauppakeskuksessa jo aiemmin toiminut ravintola Eat Poke.
Restaurant Eat Poke's lunch buffet

Ravintola Eat Poke tarjoaa nimensä mukaisesti aasialaishenkisiä riisistä, tuoreista kasviksista ja erilaisista lisukkeista kulhoon koottuja annoksia. Lounaalla herkulliset kulhoannokset kootaan oman makumieltymyksen mukaan buffet-pöydästä listalta valittujen pääraaka-aineiden alle. Tarjolla on myös muita aasialaisen keittiön makuja.

Eat Poken buffet-lounas joka arkipäivä klo 11–16.
Tervetuloa lounaalle!

Eat Poken aukioloajat:
ma-pe klo 11–20
la klo 12–20
su klo 12–18

Seuraa Eat Pokea Instagramissa.

Muotoilija Noora Yaun suunnittelemia kimaltavia puukristalleja. Kuva: Mikko Raskinen
Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avaruusteknologiaa, kimaltavaa puuta ja muotoaan vaihtavia tekstiilejä - tutustu maailmaa muuttavaan tutkimukseen upouudessa Marsio-rakennuksessa

Mahdottoman tekijät -näyttelyt ja Designs for a Cooler Planet -festivaali käynnistävät Aalto-yliopiston uuden kohtaamispaikan syyskauden.
Viima-rakennuksen pääsisäänkäynti
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Viima - Puumiehenkuja 5 sai seikkailuun kutsuvan nimen

Rakennuksen pääkäyttäjät pohtivat uutta nimeä yhdessä.
Tulevaisuuden uran pohtimisessa käytetään luovuutta.
Opinnot Julkaistu:

Uramuotoilukurssilla pysähdytään oppimaan itsestä ja pohtimaan tulevaisuutta

Career Design Lab tukee opiskelijoiden siirtymää työelämään. Avain kestävään tulevaisuuden työhön on ennakkoluuloton ja luova tapa muotoilla uraa.
Kolmeosainen kuva: vasemmalla keltainen kukka ja teksti Marsio,  keskellä kuva Aino-Marsio-Aallosta, oikealla Aallon logo o
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopiston kaikille avoin kohtaamispaikka Marsio avaa ovensa syyskuussa

Avajaisnäyttelyt esittelevät Aalto-yhteisön ratkaisuja kestävän tulevaisuuden rakentamiseen.