Ohjelmat

Ihmisten johtamisen ja organisaatioiden kehittämisen maisteriohjelma

Tämä sivusto on People Management and Organizational Development -maisteriohjelman opinto-opas, jossa olevat materiaalit ja ohjeet on suunnattu ohjelman opiskelijoille. Sivuilta löytyy ohjelman opetussuunnitelma ja tarkempia ohjeita omien opintojen suunnitteluun. Jos olet kiinnostunut hakemaan ohjelmaan, seuraa sivun alaosan linkkiä hakusivuille.

People Management and Organizational Development -maisteriohjelma on Kauppakorkeakoulun ohjelma.

Aalto-wide sustainability minor logo

Uusi monialainen sivuaine Luonnonvarojen kestävä käyttö käynnistyy Aallossa

Aalto tarjoaa uuden monitieteisen sivuaineen, Luonnonvarojen kestävä käyttö, joka on nyt valmis lisättäväksi opintosuunnitelmaasi!
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus

Lukuvuosi-ilmoittautuminen lukuvuodelle 2024 - 2025

Lukuvuoden 2024 – 2025 varsinainen ilmoittautumisaika alkoi 2.5.2024.
Vegetarian food has lower carbon footprint

Kampusravintoloiden aukioloajat kesällä 2024

Opiskelija- ja henkilöstöravintoloiden aukioloajoissa on muutoksia kesällä.
kuva juoksijoista joilla koira mukana rantaraitilla
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ilmoittaudu Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisölle ilmaiseen liikuntatapahtumaan!

Muut

People Management and Organizational Development, Master of Science (Economics and Business Administration)

People Management and Organizational Development -maisteriohjelma antaa opiskelijoille asiantuntemuksen sekä analyyttiset, viestinnälliset ja tiimityöskentelyyn liittyvät taidot, joiden avulla tehokas ja kestävä henkilöstöresurssien johtaminen ja organisaatioiden kehittäminen on mahdollista. Valmistumisen jälkeen opiskelijat työskentelevät henkilöstöjohtamisen ja organisaatioiden kehittämisen asiantuntija- ja johtotehtävissä. Ohjelmassa opiskelevilla on myös ainutlaatuinen mahdollisuus tehdä kaksoistutkinto Queenslandin (AU) tai South Carolinan (US) yliopistossa. Ohjelma toteutetaan tiiviissä yhteistyössä yritysten, julkisten organisaatioiden sekä kansalaisjärjestöjen kanssa. Näin opiskelijat ovat tuoreimman henkilöstöjohtamista ja organisaatioiden kehittämistä koskevan tiedon äärellä nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä.

Hakeminen
Two Aalto University business students on campus in Otaniemi.

Anna palautetta sivusta