Kyunghyun Chon lahjoituksesta ensimmäiset stipendit neljälle tekoälyä ja tietojenkäsittelyä opiskelevalle naiselle

Tuhannen euron apurahat on luovutettu opinnoissaan hyvin pärjänneille Machine Learning, Data Science and Artificial Intelligence -pääaineen opiskelijoille.
AI applications

Neljä tekoälyä ja tietojenkäsittelyä opiskelevaa naista on saanut Kyunghyun Chon lahjoituksesta jaettavat apurahat. Stipendien saajia tällä ensimmäisellä jakokierroksella ovat Hyunkyung Choo, Jiaying Li, Arina Odnoblyudova sekä Yasmin Sarcheshmehpour.

Stipendit ovat tuhannen euron suuruisia. Naiset opiskelevat Machine Learning, Data Science and Artificial Intelligence -pääainetta.

“Apurahat menivät opinnoissaan hienosti menestyneille opiskelijoille. Haluan lämpimästi onnitella stipendin saaneita hyvästä työstä”, sanoo valinnasta päättänyt Perustieteiden korkeakoulun dekaani Jouko Lampinen.

Kyunghyun Cho on Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulun alumni sekä New Yorkin yliopiston tietotekniikan ja datatieteen apulaisprofessori. Hän teki viime vuonna Aalto-yliopiston tietotekniikan laitokselle 30 000 euron lahjoituksen jaettavaksi stipendeinä Euroopan unionin ulkopuolelta tuleville, tekoälyä ja tietojenkäsittelyä opiskeleville naisille.

Stipendien jakoa jatketaan tästä eteenpäin vuosittain lahjoituksen ehtymiseen saakka.

Suomessa kehitettiin tekoäly, joka ymmärtää paremmin ihmisen tavoitteita

Alumni Kyunghyun Cho tukee tekoälyä ja tietojenkäsittelyä opiskelevia naisia

Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulun alumni ja New Yorkin yliopiston apulaisprofessori Kyunghyun Cho on tehnyt tietotekniikan laitokselle 30 000 euron lahjoituksen, joka jaetaan stipendeinä EU:n ulkopuolelta tuleville naisopiskelijoille.

Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
4G-5G-antenneja kampuksella
Kampus Julkaistu:

Valkohattuhakkerit pistävät taitonsa testiin Hack the Networks -tapahtumassa Otaniemessä

Aalto-yliopisto tarjoaa tapahtumaan harvinaislaatuisen 5G-testiverkon ja on mukana järjestämässä yhtä haastetta.
kuva juoksijoista joilla koira mukana rantaraitilla
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ilmoittaudu Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisölle ilmaiseen liikuntatapahtumaan!
Aalto Wellbeing sosiaalisen median QR-koodi 2024

Seuraa @aaltowellbeing-tiliä Instagramissa

Pysy kärryillä uusimmasta, tutkimukseen pohjautuvasta hyvinvointitiedosta sekä Aalto-yliopiston tapahtumista ja palveluista hyvinvointiin ja inkluusioon liittyen seuraamalla @aaltowellbeing-tiliä ja Aalto Socialin Wellbeing-sivua.