Otaparkki tarjoaa helpon pysäköintimahdollisuuden kampusvieraille

Pysäköintitalo Otaparkki sekä muut kampuksen maksulliset pysäköintipaikat tarjoavat pysäköintimahdollisuuden myös kampukselle saapuville vieraille. Pysäköintimaksu on sama sekä Otaparkissa kuin kampuksen ulkopysäköintialueilla, ja Otaparkista löytyy myös useita sähköautojen latauspisteitä.
Otaparkki julkisivu
Kuva: Mikko Aho / ACRE

Tammikuussa 2024 Sähkömiehentielle avattu Otaparkki tarjoaa kampuksella vierailijoille sujuvaa ja mukavaa pysäköintiratkaisua. Otaparkissa on paljon tilaa, ja sinne on helppo opastaa kampuksella satunnaisetkin kävijät. Pysäköintitalossa on lisäksi sähköautojen latauspaikkoja sekä pyöräpysäköintimahdollisuus.

Vierailijat voivat pysäköidä Otaparkin lisäksi myös muille kampuksen maksullisille pysäköintialueille samaan hintaan. Pysäköinnin maksaminen onnistuu Parkman ja EasyPark -sovellusten kautta, pysäköinnin hinta on 1 euro tunnilta. Lisäksi tarjolla on vaihtoehto pidempiaikaiselle, edullisemmalle pysäköinnille (45 euroa / kuukausi). Maksullisella pysäköinnillä pyritään kattamaan muun muassa pysäköintialueiden hoitoa ja kunnossapitoa sekä kohdistetaan kuluja niille, jotka paikkoja käyttävät.

Aaltolainen, pysy ajan tasalla kampuspysäköinnin uutisista

Vaikka Aalto-yliopiston henkilöstön pysäköinti kampuksella on maksutonta, on suositeltavaa, että kaikki kampuksella autoilevat ja pysäköivät tutustuvat "Autoilu ja pysäköinti Otaniemen kampuksella" -nettisivuun. Sivulta löytyy kattavasti tietoa pysäköintivaihtoehdoista, latauspisteistä ja niiden hinnoittelusta sekä muusta pysäköintiin liittyvistä ajankohtaisista asioista.

Oheisesta kartasta löydät kampuksen pysäköintialueet (päivitetty 2/2024):

Renault Zoe electric vehicle

Autoilu ja pysäköinti Otaniemessä

Kulkureitit ja pysäköintipaikat Otaniemessä

Palvelut
Otaparkki

Sähkömiehentie 3

Toimipisteet

Aalto Wellbeing sosiaalisen median QR-koodi 2024
Kampus Julkaistu:

Seuraa @aaltowellbeing-tiliä Instagramissa

Pysy kärryillä uusimmasta, tutkimukseen pohjautuvasta hyvinvointitiedosta sekä Aalto-yliopiston tapahtumista ja palveluista hyvinvointiin ja inkluusioon liittyen seuraamalla @aaltowellbeing-tiliä ja Aalto Socialin Wellbeing-sivua.
Neljä iloista henkilöä juo kahvia ulkona ja heiluttaa kameralle.j
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Kahvia kiltahuoneella ja chattia Telegramissa – Pienet teot voivat auttaa psykologisesti turvallisen ilmapiirin luomisessa

Psykologisen turvallisuuden luominen ei ole pelkästään hyödyllistä – se on elintärkeää.
KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti
Kampus Julkaistu:

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
palkalaskija
Yliopisto Julkaistu:

Nokian Renkaat lahjoittaa 200 000 euroa Kauppakorkeakoululle

Lahjoitus on kohdennettu käytettäväksi Nokian Renkaiden ja Jukka Moision stipendeinä ulkomaisiin vaihto-ohjelmiin lähteville maisteriopiskelijoille.