Pakettien toimitus Otaniemessä siirtyy A Blociin

Postin pakettiautomaatti aloittaa toiminnan K-Market Otaniemessä maanantaina 12. lokakuuta, ja Lehtipisteen Pakettipiste A Blocin toisessa kerroksessa lokakuussa viikolla 43.
A Bloc

Postin pakettiautomaatti siirtyy Otaniemessä Maarintalolta K-Market Otaniemeen kauppakeskus A Blocissa osoitteessa Otaniementie 12. Automaatti aloittaa toimintansa K-Marketissa kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa maanantaina 12. lokakuuta 2020. Uusi automaatti ilmestyy verkkokaupoissa käyttöön kaupasta riippuen heti julkaisupäivänä tai pienellä viiveellä. Automaatti on käytettävissä K-Marketin aukioloaikojen mukaisesti.

Vanha Postin pakettiautomaatti Maarintalolla (Sähkömiehentie 3) on toiminnassa perjantaihin 30. lokakuuta 2020 saakka, minkä jälkeen kaikki lähetykset noudetaan uudesta automaatista. Vanhaan automaattiin ei voi tilata lähetyksiä 21. lokakuuta jälkeen.

A Blociin sijoittuu myös uusi Lehtipisteen Pakettipiste, joka aloittaa toimintansa lokakuussa viikolla 43. Pakettipiste tulee sijaitsemaan kauppakeskuksen toisessa kerroksessa hissiä vastapäätä, Food & Co A Bloc -ravintolan kauppakeskuksen puoleisen sisäänkäynnin läheisyydessä. Pakettipisteeseen toimitetaan Matkahuollon, PostNordin ja DHL Expressin toimittamat paketit Pakettipisteen omien lähetysten lisäksi. Automaatti on käytettävissä A Blocin aukioloaikojen mukaisesti.

A Bloc pohjakuva_1 krs

Postin pakettiautomaatti K-Market Otaniemessä A Blocin ensimmäisessä kerroksessa.

A Bloc pohjakuva_2. krs

Pakettipiste A Blocin toisessa kerroksessa.

A Bloc lehmuskuja kampuskortteli Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

A Bloc

Otaniementie 12

Toimipisteet
A Bloc logo yellow

A Bloc (ulkoinen linkki)

Kauppakeskus A Bloc on Otaniemen kampuksen sykkivä sydän ja kohtauspaikka ravintoloineen, kahviloineen ja muine palveluineen. Suomen innovatiivisin kauppakeskus sijaitsee Aalto-yliopiston metroaseman yhteydessä.

Aalto Wellbeing sosiaalisen median QR-koodi 2024

Seuraa @aaltowellbeing-tiliä Instagramissa

Pysy kärryillä uusimmasta, tutkimukseen pohjautuvasta hyvinvointitiedosta sekä Aalto-yliopiston tapahtumista ja palveluista hyvinvointiin ja inkluusioon liittyen seuraamalla @aaltowellbeing-tiliä ja Aalto Socialin Wellbeing-sivua.
Neljä iloista henkilöä juo kahvia ulkona ja heiluttaa kameralle.j
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Kahvia kiltahuoneella ja chattia Telegramissa – Pienet teot voivat auttaa psykologisesti turvallisen ilmapiirin luomisessa

Psykologisen turvallisuuden luominen ei ole pelkästään hyödyllistä – se on elintärkeää.
KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti
Kampus Julkaistu:

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.
Kampus Julkaistu:

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.