Uutiset

Shortcut AALTO tuo inspiroivan ja modernin salongin uudistuneeseen A Blanciin

Parturi-kampaamo Shortcut perustettiin noin 30 vuotta sitten Tapiolassa. Lähtökohta on alusta lähtien ollut sama: laadukas palvelu sekä erittäin viihtyisät salongit. Nyt ovensa avaa uudistuvassa ostoskeskus A Blancissa järjestyksessä neljäs Shortcut-salonki, Shortcut AALTO.
Havainnekuva Shortcut AALTO -salongista
Havainnekuva: Shortcut AALTO

Tunnelmallinen uusi salonki tulee sijaitsemaan Otaniemen legendaarisella “Ostarilla“, jonka modernisointia parhaillaan viimeistellään. Rakennus on saanut uudeksi nimekseen A Blanc. 

Shortcut AALTO on moderni tyylin keidas, jossa tiede, estetiikka ja taito kohtaavat. Otaniemen modernista arkkitehtuurista inspiraatiota ottanut salonki toivottaa tervetulleeksi niin opiskelijat ja yliopiston henkilökunnan kuin ihmiset lähialueen yrityksistä ja kodeistakin. 

"Kuten Tapiolassakin, haluamme olla lähialueiden laatutietoisten asiakkaiden ensisijainen valinta, kun puhutaan erinomaisesta ja ammattitaitoisesta palvelusta, nautinnollisesta rentoutumishetkestä kiireisen arjen keskellä, sekä tietysti vertaansa vailla olevasta hiustyylistä”, toteaa sukupolvenvaihdoksen myötä Shortcutin pääasialliseksi yrittäjäksi viime vuosien aikana noussut Maria Mattsson.

Kuten muutkin Shortcut-salongit, Shortcut AALTO tarjoaa monipuoliset ja laadukkaat parturi- ja kampaamopalvelut aina nopeista express-leikkauksista vaativiin monivärjäyksiin ja juhlakampauksiin.

Otaniemen uusi salonki avaa ovensa heinäkuussa ja ajanvaraus on jo toiminnassa. Aalto-yliopiston opiskelijat ja henkilökunta saavat -15 % edun palveluista sekä soveltuvista tuotteista opiskelija- tai henkilökuntakorttia näyttämällä. Myös yrityskohtaisia etuohjelmia pyritään solmimaan lähialueen yritysten kanssa.

Lisätietoja: 

Shortcut AALTOOstoskeskus A Blanc

A Blanc

Otakaari 27

Lue lisää peruskorjauksesta
Ostoskesus A Blanc edestä
  • Julkaistu:
  • Päivitetty:

Lue lisää uutisia

Tutkijoita Dipolin edustalla lumisessa maisemassa Otaniemessä
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Immersiiviset laajennetun todellisuuden kokemukset apuna aineettoman kulttuuriperinnön säilyttämisessä

Aalto-yliopiston taiteen ja median laitos koordinoi Euroopan-laajuista hanketta, jonka tavoitteena on paitsi tallentaa aineetonta kulttuuriperintöä myös hyödyntää sitä yhteiskunnallisten haasteiden ratkaisemisessa. Apuna ovat immersiiviset laajennetun todellisuuden (XR) ympäristöt.
Aalto Wellbeing sosiaalisen median QR-koodi 2024
Kampus Julkaistu:

Seuraa @aaltowellbeing-tiliä Instagramissa

Pysy kärryillä uusimmasta, tutkimukseen pohjautuvasta hyvinvointitiedosta sekä Aalto-yliopiston tapahtumista ja palveluista hyvinvointiin ja inkluusioon liittyen seuraamalla @aaltowellbeing-tiliä ja Aalto Socialin Wellbeing-sivua.
winners of the BI competition, Aalto BIZ
Opinnot Julkaistu:

Business Intelligence -kurssin kilpailussa keskityttiin maailman lasten hyvinvointiin

Kymmenen opiskelijaryhmää analysoi dataa maailman lapsista ja esitteli tuloksensa tuomaristolle.
Neljä iloista henkilöä juo kahvia ulkona ja heiluttaa kameralle.j
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Kahvia kiltahuoneella ja chattia Telegramissa – Pienet teot voivat auttaa psykologisesti turvallisen ilmapiirin luomisessa

Psykologisen turvallisuuden luominen ei ole pelkästään hyödyllistä – se on elintärkeää.