Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Dipolissa (Otakaari 24) on torstaina 22.2.2024 suunniteltu vesikatko, joka alkaa klo 8.00.
Poikkeustilanne-kuvitus
Kuva: Aalto-yliopisto / Veera Krouglov

Vedenjakelu keskeytyy Dipolissa torstaina 22.2.2024 klo 8.00, päättyen arviolta klo 15.00. Dipoliin pääsee sisälle ainoastaan Aalto-yliopiston kulkutunnisteella, hanavettä ei tule eikä wc-tiloja saa käyttää.

Dipolin ravintolat ovat myös suljettuna.

Korvaavaa vedenjakelua ei ole järjestetty.

Vesikatkoista löytyy enemmän tietoa HSYn sivuilta.

Three female students studying

Hae siemenrahoitusta Aallon, KU Leuvenin ja Helsingin yliopiston yhteisille tutkimusprojekteille

Aalto-yliopisto, KU Leuven (Belgia) ja Helsingin yliopisto avaavat tutkimusyhteistyön käynnistämistä tukevan siemenrahoitushaun. Rahoitushaku on käynnissä 10. syyskuuta 2024 asti.
Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen
Kampus Julkaistu:

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
White A! logo standing on the ground with A-bloc and Väre in the background.
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Luku 21 visualisoituna
Yliopisto Julkaistu:

Aalto hyppäsi sijalle 21 maailmassa nuorten yliopistojen vertailussa

Times Higher Educationin ranking arvioi maailman parhaat alle 50-vuotiaat yliopistot.