Yhteiskäyttöisten Aalto Mac -koneiden päivitys

Aallon yhteiskäyttöiset Mac-koneet päivitetään helmikuussa 2023. Päivitys tuo mukaanaan monia muutoksia käyttäjille. Monet koneista ovat tulleet samalla käyttöikänsä päähän ja poistetaan käytöstä. Osa tullaan korvaamaan uusilla koneilla, mutta koneet voivat olla jonkin aikaa kokonaan pois käytöstä uusien koneiden toimitusaikojen ollessa varsin pitkät ja epävarmat tällä hetkellä.
Mac Dialog box about user files being removed from the computer

Allaolevissa linkeissä lisätietoa uudesta Mac-asennuksesta sekä Mac-luokista

Aalto Public Mac

Helmikuusta 2023 lähtien public Mac (mm. luokkakoneet) asennukset tehdään tavalla mikä poikkeaa vanhasta.

Palvelut
M102 Mac lab

Mac-luokat

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoululla on kolme Mac-luokkaa, kaksi Väreessä ja yksi Otakaari 1:n A-siivessä.

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun työpajat
ARTS Työasematiimi

Aalto Wellbeing sosiaalisen median QR-koodi 2024

Seuraa @aaltowellbeing-tiliä Instagramissa

Pysy kärryillä uusimmasta, tutkimukseen pohjautuvasta hyvinvointitiedosta sekä Aalto-yliopiston tapahtumista ja palveluista hyvinvointiin ja inkluusioon liittyen seuraamalla @aaltowellbeing-tiliä ja Aalto Socialin Wellbeing-sivua.
Neljä iloista henkilöä juo kahvia ulkona ja heiluttaa kameralle.j
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Kahvia kiltahuoneella ja chattia Telegramissa – Pienet teot voivat auttaa psykologisesti turvallisen ilmapiirin luomisessa

Psykologisen turvallisuuden luominen ei ole pelkästään hyödyllistä – se on elintärkeää.
KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti
Kampus Julkaistu:

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.
Kampus Julkaistu:

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.