Byggarplatsen 4: Ge feedback eller anmäl ett problem

Ge feedback eller anmäl ett problem angående utrymmena på Aalto-universitetets campus i Otnäs.
Aalto-yliopiston rakennustekniikan laitos, Rakentajanaukio 4

Feedback gällande mindre underhåll och reparationer i utrymmena (till exempel trasig belysning, eluttag eller en droppande vattenkran), icke akuta ärenden

Lämna en servicebegäran för fastighetsskötsel (öppnas i Granlund Manager-systemet, på finska eller engelska)

Dålig inomhusluft eller annan feedback om inomhusförhållanden

Lämna en anmälan om avvikelse i inomhusförhållanden (öppnas i ett formulär på ACREs nätsida, på finska eller engelska)

Kritik eller beröm om städningen (kräver Aalto-inloggning)

Lämna städningsfeedback (öppnas i eSupport-systemet, på engelsk

Trasig stol, bord eller annan möbel – anmäl det här (kräver Aalto-inloggning)

Lämna en anmälan om trasig möbel (öppnas i eSupport-systemet. på engelska)IT-problem? Lämna en servicebegäran till IT-service desken

Anmälan om IT-problem (öppnas i eSupport-systemet, på engelsk)

Vid akuta ärenden (såsom vattenläckor) ska du kontakta fastighetens vaktmästare eller L&T fastighetsservice (tfn 010 636 7000).

• Publicerat:
  • Uppdaterad: