Högskolan för konst, design och arkitektur

Future of ARTS – en gemensam vision

Principen bakom Aalto-universitetets levande strategi innebär att även Aaltos högskolor regelbundet granskar sitt uppdrag, sina värderingar och sitt sätt att arbeta tillsammans med hela gemenskapen.
Närbild. Svarta fransar hänger från tyget och i mitten finns runda bitar av träplywood som lyser i ljuset.
Bionedbrytbara skimrande träkristaller i en klänning, skapade av Aalto-eleverna Noora Yau, Anna Semi och Konrad Klockars. Foto: Mikko Raskinen

Vårt uppdrag, våra värderingar och vårt sätt att arbeta styr den långsiktiga riktningen, och vi väljer de utvecklingsområden och åtgärder som bäst leder oss mot vårt mål. Dessa val granskas regelbundet av hela gemenskapen. Vår vision är för närvarande endast tillgänglig på engelska.

Utforska vår vision!

• Publicerat: