Anmälan är nu öppen för Aalto Wellbeing week 2024 evenemanga

Aalto Wellbeing Week är ett årligt evenemang för välbefinnande för alla medlemmar i Aalto-gemenskapen. Under veckan ordnas många olika tillställningar för att stödja ditt välbefinnande. Du bör anmäla dig snart, för några av de mindre evenemangen fylls snabbt!
Kuva wellbeing weekin logosta jossa keltaisia kuvioita
  • Publicerat:
  • Uppdaterad:
URL kopierat

Läs fler nyheter

Kulkue tummiin pukeutuneita ihmisiä
Studier, Universitetet Publicerat:

Aalto-universitetet firade starten på det 15:e läsåret

Aalto-universitetets nya läsår inleddes den 3 september. I talen vid inskriptionsceremonin betonades kontakterna till det finländska arbetslivet och känslan av samhörighet.
Studier, Universitetet Publicerat:

Vicerektor Petri Suomalas hälsning till de nya studerandena

Vicerektor Petri Suomala välkomnar nya studerande till Aaltogemenskapen.
Metsähovi 50 vuotta
Campus, Universitetet Publicerat:

Tähtitiistai-evenemangsserien tar astronomin nära allas vardag

Välkommen att lära dig om astronomi i Aalto-universitetets nya Marsio-byggnad, som öppnades hösten 2024! Aalto-universitetets Metsähovi Radioobservatorium firar sitt 50-årsjubileum i år. För att fira jubileet kommer en öppen föreläsningsserie "Tähtitiistait" att hållas i den nya Marsio-byggnaden hösten 2024. Tähtitiistait-evenemangsserien är en del av jubileumsprogrammet som syftar till att ta astronomin nära vardagen för var och en av oss.
Students on Aalto University campus. Photo by Petri Anttila.
Campus, Universitetet Publicerat:

Förslag på hur du skulle använda 14 000 e för välbefinnandet av Aalto-universitetets studenter!

Lämna ditt förslag senast den 30.9.2024 som ett deltagande budgetprojekt för att förbättra studenternas välbefinnande på campus. En vinnare kommer att röstas fram från de genomförbara idéerna under år 2024.