Avbrott i eldistribution i Marhuset den 5 oktober

Avbrott i eldistributionen i Marhuset (Strömkarlsvägen 5) den 5 oktober 2023 mellan 17:00 och 20:00.
Graphic illustration of distruptions in internet signal, electricity, water and other maintenance items

Elnätsföretaget Caruna informerar om avstängning av eldistributionen, det vill säga det planerade strömavbrottet i Marhuset (Strömkarlsvägen 5) torsdagen den 5 oktober 2023 klockan 17.00-20.00. Du får inte vistas eller arbeta i byggnaden under avbrottet.

Andra självstudielokaler på Otnäs campus hittar du på sidan Självstudielokaler för studerande.

Ge respons på sidan

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Campus, Universitetet Publicerat:

Restaurangtjänster till Aalto Space - testa och vinn!

Testa om du kan hitta campusets restauranger i Aalto Space-appen och vinn sommarpriser.
Tulevaisuuden uran pohtimisessa käytetään luovuutta.
Studier Publicerat:

Kurs i karriärdesign ger dig möjlighet att sakta ner och lära känna dig själv

Career Design Lab stöder studenternas övergång till arbetslivet. Nyckeln till en hållbar framtid i arbetslivet är ett fördomsfritt och kreativt förhållningssätt till karriärdesign.
Poikkeustilanne-kuvitus
Campus, Undantagssituationer, Universitetet Publicerat:

Förändringar under sommaren på Aalto-universitetets metrostation

Aalto-universitetets metrostations renoveringsarbete kommer att stänga ingångar under sommaren 2024.
Piano Top Loungessa
Campus, Samarbete, Studier, Universitetet Publicerat:

Studenterna bestämde: två gemensamma pianon anlände till campuset

Vinnaren av Aalto-universitetets studenternas inkluderande budget är gemensam piano.