Strejken på torsdag 14.12 och dess inverkan på tentamina och tjänster

Om strejken inom kollektivtrafiken blir av torsdagen den 14 december står i princip all kollektivtrafik stilla och det blir svårare att komma till campus.

Tentamina och mellanprov ordnas normalt på torsdag.  Om strejken förhindrar dig från att delta i tentamen eller mellanprovet ordnas det tillfälle att ta om prestationen. Tidtabellen fastställs senare. Eventuella handlednings- och bedömningsmöten eller motsvarande kan ordnas flexibelt på distans eller campus enligt vad deltagarna kommer överens om.

Grundläggande tjänster för studerande såsom lärcentret, Starting Point och Starting Point of Wellbeing har öppet normalt.

Vi kompletterar denna nyhet vid behov.

Ge respons på sidan

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

UniPID – kurskatalog för virtuella studier 2024-2025

UniPID och dess medlemsuniversitet erbjuder en studiehelhet i hållbar utveckling för studerande som vill inkludera globala utmaningar och hållbar utveckling i sin examen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Campus, Universitetet Publicerat:

Restaurangtjänster till Aalto Space - testa och vinn!

Testa om du kan hitta campusets restauranger i Aalto Space-appen och vinn sommarpriser.
Studerande på EIT Manufacturing-sommarkurs
Studier Publicerat:

Sök nu till sommarskolan i Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing

Denna sommarskola som anordnas av EIT Manufacturing består av en onlinedel (8.-18.7.) och närvarodel vid University of Trento, Italien (22.7.-2.8.2024).
Studentguide nyhet, illustrering
Studier Publicerat:

Blivande magister – ge respons på studierna och var med och påverka!

Svara på enkäten för utexaminerade magistrar och påverka utvecklingen av studierna inom ditt område.