Evenemang

Liikkuva oppiminen - tauottamisen pedagogiikkaa -koulutus opetushenkilökunnalle

Miten opiskelijan hyvinvointia ja jaksamista voidaan tukea pienilläkin teoilla?
Miten liike ja opetuksen tauottaminen vaikuttavat keskittymiseen ja oppimiseen?
Miten sisällyttää opetukseen palauttava taukohetki tai energisoiva aktiivinen hetki?
Tiesitkö, että korkeakouluopiskelijat istuvat lähes puolet vuorokaudesta?
Mobile pedagogy logo. A person on orange backround.

Tervetuloa osallistumaan Aktiivinen ja hyvinvoiva korkeakoulu -hankkeen järjestämään Liikkuva oppiminen - tauottamisen pedagogiikkaa -koulutukseen. Pedagogisilla valinnoilla voidaan lisätä vireyttä ja keskittymiskykyä, edistää oppimista ja vähentää istumisen terveyshaittoja. Tämä koulutus tarjoaa tietoa tauottamisen ja liikuskelun hyödyistä sekä helposti toteutettavia käytännön vinkkejä, miten opettaja voi tukea oppimista lisäämällä liikettä opetukseensa.

Koulutus koostuu yhdestä webinaarista ja yhdestä työpajakerrasta. Voit osallistua sekä webinaariin että työpajaan, tai vain toiseen niistä omien aikataulujesi mukaan. Niin webinaari kuin työpaja toteutetaan samansisältöisenä useana eri päivänä. Myös työpajat toteutetaan etäyhteydellä.

• Webinaari ke 1.11.2023 klo 8.00-8.45
  • Webinaari to 2.11.2023 klo 8.00-8.45
  • Työpaja ke 8.11.2023 klo 15.00-15.45
  • Työpaja to 9.11.2023 klo 8.00-8.45
  • Webinar in English Thu 9.11. at 15.00-15.45

Lähetämme osallistumislinkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen noin päivää ennen webinaaria/työpajaa.

• Publicerat:
  • Uppdaterad: