Nyheter

Break Pro pausgymnastikprogram lägger till rörelse i vardagen - nya videor i urvalet nu!

Den uppdaterade (2024) versionen har en hel del nya funktioner och intervallträningsvideor - så det är värt att ladda ner den nya versionen för ditt välbefinnande!
kuva break prosta eri laitteilla

Visste du att även en kort stunds träning har vetenskapligt bevisats förbättra koncentrationen och förbättra tänkandet, samt öka kreativiteten och inlärningen? Break Pro pausgymnastikprogram hjälper dig att lägga till rörelse i din vardag enkelt och påminner dig om att ta en paus från arbetet.

Mer än 160 videor och nya funktioner

I Break Pro kan du hitta mer än 160 korta träningsvideor, med vilka du enkelt kan ta en paus från arbetet. Du kan välja de du gillar mest från de olika träningssektionerna och rikta in intervallövningen för att passa dina egna behov, till exempel på nacke- och axelpartiet. Som en nyhet har Break Pro videor för ansiktsövningar och förbättrad ergonomi.

So här använder du Break pro

Pausgymnastikprogram Break Pro är tillgänglig för alla universitetsstudenter och personal utan kostnad. Du kan ladda ner programmet till din dator på https://breakpro.fi/lataa/ och till din mobila enhet från App Store. Logga in på programmet genom att ange din universitets e-postadress.

Läs mer här

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Poikkeustilanne-kuvitus
Campus, Undantagssituationer, Universitetet Publicerat:

Förändringar under sommaren på Aalto-universitetets metrostation

Aalto-universitetets metrostations renoveringsarbete kommer att stänga ingångar under sommaren 2024.
Piano Top Loungessa
Campus, Samarbete, Studier, Universitetet Publicerat:

Studenterna bestämde: två gemensamma pianon anlände till campuset

Vinnaren av Aalto-universitetets studenternas inkluderande budget är gemensam piano.
Two students watching measurements from a computer
Studier Publicerat:

Programmet Health Technology Engineering ger färdigheter att utveckla innovativa tekniska lösningar på hälsorelaterade problem

Det nya magisterprogrammet kombinerar tekniskt kunnande och praktisk förståelse för hälsofrågor.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Campus, Studier Publicerat:

Marhusets verksamhet flyttas till Kandidatcentret

Marhuset stängs i slutet av maj.