Nyheter

Break Pro pausgymnastikprogram lägger till rörelse i vardagen - nya videor i urvalet nu!

Den uppdaterade (2024) versionen har en hel del nya funktioner och intervallträningsvideor - så det är värt att ladda ner den nya versionen för ditt välbefinnande!
kuva break prosta eri laitteilla

Visste du att även en kort stunds träning har vetenskapligt bevisats förbättra koncentrationen och förbättra tänkandet, samt öka kreativiteten och inlärningen? Break Pro pausgymnastikprogram hjälper dig att lägga till rörelse i din vardag enkelt och påminner dig om att ta en paus från arbetet.

Mer än 160 videor och nya funktioner

I Break Pro kan du hitta mer än 160 korta träningsvideor, med vilka du enkelt kan ta en paus från arbetet. Du kan välja de du gillar mest från de olika träningssektionerna och rikta in intervallövningen för att passa dina egna behov, till exempel på nacke- och axelpartiet. Som en nyhet har Break Pro videor för ansiktsövningar och förbättrad ergonomi.

So här använder du Break pro

Pausgymnastikprogram Break Pro är tillgänglig för alla universitetsstudenter och personal utan kostnad. Du kan ladda ner programmet till din dator på https://breakpro.fi/lataa/ och till din mobila enhet från App Store. Logga in på programmet genom att ange din universitets e-postadress.

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Pris och utmärkelser, Universitetet Publicerat:

68 doktorer och fem hedersdoktorer – se bilderna från doktorspromotionen vid de tekniska högskolorna

Doktorspromotionen vid de tekniska högskolorna för 2024 ordnades fredagen den 14 juni i Dipoli.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Campus, Universitetet Publicerat:

Restaurangtjänster till Aalto Space - testa och vinn!

Testa om du kan hitta campusets restauranger i Aalto Space-appen och vinn sommarpriser.
Studentguide nyhet, illustrering
Studier Publicerat:

Blivande magister – ge respons på studierna och var med och påverka!

Svara på enkäten för utexaminerade magistrar och påverka utvecklingen av studierna inom ditt område.
Aalto-yliopisto valittiin Suomen parhaaksi yliopistoksi QS-vertailussa.
Universitetet Publicerat:

Aalto-universitetet håller sin första plats i Finland i QS universitetsrankningen

Aalto-universitetet har fortsatt framgång i den internationella QS världsuniversitetsrankningen och håller sin plats som bästa universitet i Finland.