Delta i Unite! Seed Fund Ideathon i Österrike

Kom med oss den 27-29 november 2024 till den inspirerande miljön vid TU Graz i Österrike, där studenter från hela Europa samlas för att förverkliga sina idéer i gemensamma aktiviteter! Det här är din chans att arbeta med spännande projekt som kan få finansiering genom Unite! Seed Fund. Resa och boende täcks för antagna studenter. Ansök senast 6 oktober.
Students working in team. Text Unite! Seed Fund Ideathon - Transforming ideas into impactful projects.

Läs mer på den engelska eller finska sidan.

Ge respons på sidan

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Picture of the themes of this course

Mind & Study: skaffa kunskaper för välmående på en nätkurs med 3sp

Studiepsykologerna i Aalto har kombinerat sina kunskaper och erfarenheter och skapat en nätkurs som hanterar mångsidiga teman inom välmående.
Studentguide nyhet, illustrering
Studentguide nyhet, illustrering
Studier Publicerat:

Lär dig språk och kommunikationsfärdigheter på hösten – anmäl dig KiViTa-kurser nu!

Sista anmälningsdag är 30.9. Studera språk, skriv- och kommunikationsfärdigheter samt finska.
Student Guide illustration, news items
Studier Publicerat:

Ansökan om tilläggstid blir avgiftsbelagd

Handläggningsavgiften för ansökan gäller alla ansökningar som lämnas in 1.1.2025 eller senare.