Ideoi eurooppalaisten opiskelijoiden yhteisprojekteja Unite! Seed Fund Ideathon -tapahtumassa Itävallassa

Tule mukaan 27.-29. marraskuuta 2024 Itävallan TU Graz -yliopiston inspiroivaan ympäristöön, jossa opiskelijat ympäri Eurooppaa kokoontuvat luomaan ideoistaan yhteisiä aktiviteetteja! Tämä on tilaisuutesi työstää jännittäviä projekteja, jotka voivat saada rahoitusta Unite! Seed Fund -rahastosta.
Students working in team. Text Unite! Seed Fund Ideathon - Transforming ideas into impactful projects.

Oletko aktiivinen, luova ja avoin opiskelija? Oletko valmis muuttamaan ideasi vaikuttaviksi projekteiksi? Unite! Seed Fund Ideathon tarjoaa sinulle mahdollisuuden innovoida, tehdä yhteistyötä ja luoda konkreettista muutosta – samalla tutustut uusiin kulttuureihin ja rakennat merkityksellisiä yhteyksiä muiden eurooppalaisten yliopistojen opiskelijoihin.

Miksi osallistua?

• Kansainvälinen yhteistyö: Tapaa ja tee yhteistyötä opiskelijoiden kanssa yhdeksästä Unite!-yliopistosta.
  • Vaikutusta käytännössä: Työskentele yliopistorajat ylittävissä tiimeissä ja tuo innovatiiviset ideasi eloon. Saat arvokasta kansainvälistä kokemusta työskennellessäsi oikeiden projektien parissa.
  • Laajenna verkostoasi: Solmi kestäviä ystävyyssuhteita ja yhteyksiä, joista on hyötyä pitkään tapahtuman jälkeenkin.
  • Opit lisää Unite! Seed Fund -rahastosta ja siitä, kuinka se voi tukea projektejasi.
  • Matka- ja majoituskustannukset korvataan, joten voit keskittyä olennaiseen – innovointiin!
  • Tutustut kauniiseen Graziin joulusesongin aikana, nauttien sen viehättävistä joulumarkkinoista ja itävaltalaisista herkuista!

Mikä on Unite! ja Seed Fund?

Aallon opiskelijana olet myös Unite!-opiskelija. Unite! on yhdeksän johtavan eurooppalaisen teknillisen yliopiston liittouma, johon kuuluvat Aalto, KTH (Ruotsi), Grenoble INP-UGA (Ranska), PoliTO (Italia), TU Darmstadt (Saksa), TU Graz (Itävalta), UPC (Espanja), ULisboa (Portugali) ja Wroclaw Tech (Puola). Unite! tarjoaa lukuisia mahdollisuuksia kehittyä, kansainvälistyä ja luoda yhteyksiä muiden opiskelijoiden kanssa. Tarjoamme mm. kansainvälisiä kursseja teknologian, monitieteisten aiheiden, kielten ja kulttuurin parissa.

Tarjoamme myös rahoitusta opiskelijoiden omaehtoisten aktiviteettien rakentamiseen yhdessä muiden Unite!-opiskelijoiden kanssa. Rahoitus on avoin kaikille aloille ja vapaa-ajan aktiviteeteille. Tavoitteena on innostaa Unite!-opiskelijoita toteuttamaan uusia toimintoja yhdessä, kuten yhteisiä projekteja, näyttelyitä, tapahtumia, retkiä, kilpailuja, hackathoneja innovoinnin, urheilun, uran, kielten, koulutuksen, viestinnän tai muiden lupaavien ideoiden parissa. Hakemuskierroksia on kahdesti vuodessa, ja seuraava hakukierros alkaa 15. lokakuuta 2024.

Hae mukaan viimeistään 6. lokakuuta

Jätä hakemuksesi viimeistään 6. lokakuuta 2024, ja valmistaudu innovoimaan samanhenkisten opiskelijoiden kanssa ympäri Eurooppaa!

Ajankohta: 27.-29. marraskuuta 2024
Paikka: Grazin teknillinen yliopisto, Itävalta
Hakuaika päättyy: 6. lokakuuta 2024
Hakulomake

Katso myös

Tiny plant with text aside Unite! Seed Fund 2024

Unite! Seed Fund 2024: Aalto mukana 13 rahoitusta saaneessa hakemuksessa

Unite! Seed Fund -rahaston tavoitteena on kannustaa ja tukea opettajien, tutkijoiden ja opiskelijoiden yhteistyöhankkeita.

Unite! student holding a sign that says Get inspired, grow together, Let's Unite!

Neljä opiskelijoiden hanketta saa Unite!-yliopistoallianssin siemenrahaa

Rahastolla aktivoidaan opiskelijoiden yhteisiä projekteja yhdeksän Unite!-yliopiston välillä.

thesis presentations

Unite! Student Catalogue (ulkoinen linkki)

Get to know the Unite! academic and non-academic offerings

Anna palautetta sivusta

Picture of the themes of this course

Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) toisessa jaksossa

Suosittu Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) järjestään 2. jaksossa suomeksi ja englanniksi. Lisäksi tänä vuonna pienryhmäkeskustelut ovat mahdollisia myös ruotsiksi!
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Opi kieliä ja viestintätaitoja syksyllä – ilmoittaudu KiViTa-kursseille nyt!

Hae viimeistään 30.9. Opiskele kieliä, kirjoitus- tai viestintätaitoja ja suomea.
Student Guide illustration, news items
Opinnot Julkaistu:

Lisäajan hakeminen opintoihin muuttuu maksulliseksi

Lisäaikahakemuksen käsittelymaksu koskee kaikkia 1.1.2025 tai sen jälkeen jätettyjä hakemuksia.