Studentguide

Harald Herlin -lärcentrets öppettider från den 19 augusti 2024

Nya öppettider testas i lärcentret från den 19 augusti 2024. Nya studie- och projektlokaler i lärcentret för att bättre möta användarnas behov.
Opiskelijoita työskentelemässä Oppimiskeskuksen lukusalissa.

I augusti 2024 sker ändringar i öppettiderna och lokalerna för Harald Herlin-lärcentret. Aaltoiter kan då använda lärcentrets lokaler och samlingar i större utsträckning. Respons om ändringarna samlas in via följande länk https://link.webropolsurveys.com/S/24A3200C7C7ACF67

Lärcentrets lokaler förnyas för att bättre möta användarnas önskemål och behov. Nya studie- och projektutrymmen öppnas på 1:a våningen och K-våningen.

Photo: Riitta-Liisa Leskinen, 2017

Öppettider från den 19 augusti 2024:

Byggnad Kundservice
mån - tor 7.45 - 18.00 10.00 - 18.00
fre 7.45 - 15.00 10.00 - 15.00
lör - sön stängt stängt

Studerande och personal vid Aalto-universitetet har tillträde till lärcentret (1:a, 2:a och K-våningen) varje dag kl. 7.00–23.00.

I och med det här pilotprojektet får aaltoiterna möjlighet att använda lärcentret utöver dess ordinarie öppettider. Samtidigt utökas användningen av lokalerna från de nuvarande på 1:a våningen och K-våningen också till lokalerna och samlingarna på 2:a våningen.

Studerande och personal vid Aalto-universitetet har tillträde till lärcentret varje dag kl. 7.00–23.00. Utanför lärcentrets ordinarie öppettider används C-dörren (mot Otnäsvägen) som öppnas med Aaltos passerkort.

Ge respons på sidan

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Image of two students speaking to each other in different languages. Text Language tandems and Unite! logo.

Öva på dina språk med Unite! Language Tandems

Språktandem ger dig möjlighet att öva på något av Unite! språken med en annan student från Unite! universitet.
Aalto_University_Squad_students_May-2023_by_Aleksi_Poutanen_4754.jpg
Campus, Studier, Universitetet Publicerat:

HRT-kortet slutar fungera som passerkort på Otnäs campus 15.11.2024

Från och med den 15 november 2024 kommer HRT-kortet inte längre att fungera som passerkort på Otnäs campus.
Group of students with the Alps in the background.
Studier Publicerat:

Aalto-universitetets studenter på U!Train-resa för att utforska hållbar mobilitet

Kursen var arrangerad av universitetsalliansen Unite! för att främja hållbar mobilitet.
Studentguide nyhet, illustrering
Studier Publicerat:

Nätundervisning, kontaktundervisning eller flerformsundervisning? Aalto provanvänder ett nytt sätt att kategorisera kurser i Sisu

I Sisu inleds provanvändningen av nya undervisningstyper som anger om kursen ges som nätundervisning eller kontaktundervisning. Provanvändningen gäller endast en del av kurserbjudandet.