Opiskelijan opas

Harald Herlin -oppimiskeskuksen aukioloajat 19.8.2024 alkaen

Oppimiskeskuksessa pilotoidaan 19.8.2024 alkaen uusia aukioloaikoja. Rakennukseen avataan myös uusia opiskelu- ja projektitiloja vastaamaan entistä paremmin rakennuksen käyttäjien tarpeita.
Opiskelijoita työskentelemässä Oppimiskeskuksen lukusalissa.

Oppimiskeskuksen tilat ja kokoelmat avataan aaltolaisten käyttöön laajemmin ja muutoksesta kerätään palautetta https://link.webropolsurveys.com/S/24A3200C7C7ACF67

Oppimiskeskuksen tiloja päivitetään vastaamaan paremmin käyttäjien toiveita ja tarpeita. Uusia opiskelu- ja projektitiloja avataan rakennuksen 1. ja K-kerrokseen.

Photo: Riitta-Liisa Leskinen, 2017

Aukioloajat 19.8.2024 alkaen:

Rakennus Asiakaspalvelu
ma - to 7.45 - 18.00 10.00 - 18.00
pe 7.45 - 15.00 10.00 - 15.00
la - su suljettu suljettu

Aalto-yliopiston opiskelijat ja henkilöstö pääsevät rakennukseen (1., 2. ja K-kerros) kaikkina päivinä klo 7.00–23.00.

Pilotin myötä aaltolaisten mahdollisuudet käyttää Oppimiskeskusta rakennuksen aukioloaikojen ulkopuolella laajenevat nykyisten 1. ja K-kerrosten tilojen lisäksi myös 2.kerroksen tiloihin ja kokoelmiin.

Aalto-yliopiston opiskelijat ja henkilöstö pääsevät rakennukseen kaikkina päivinä klo 7.00–23.00. Oppimiskeskuksen aukioloaikojen ulkopuolella aaltolaisten käytössä on C-ovi (Otaniementien puoleinen ulko-ovi), joka avautuu Aallon kulkutunnisteella.

Anna palautetta sivusta

Image of two students speaking to each other in different languages. Text Language tandems and Unite! logo.

Harjoittele kieliä Unite! Language Tandemin avulla

Kielitandemit tarjoavat sinulle mahdollisuuden harjoitella Unite!-yliopistojen kieliä toisen opiskelijan kanssa.
Picture of the themes of this course

Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) toisessa jaksossa

Suosittu Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) järjestään 2. jaksossa suomeksi ja englanniksi. Lisäksi tänä vuonna pienryhmäkeskustelut ovat mahdollisia myös ruotsiksi!
Group of students with the Alps in the background.
Opinnot Julkaistu:

Aallon opiskelijat U!Train-matkalla tutkimassa kestävää liikkuvuutta

Kurssi käynnistyi Barcelonassa 1. syyskuuta 2024 ja kokosi yhteen 30 opiskelijaa Unite!-yliopistoista tutkimaan vihreää liikkumista ja monikulttuurisia taitoja.
Aalto_University_Squad_students_May-2023_by_Aleksi_Poutanen_4754.jpg
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

HSL-kortti lakkaa toimimasta kulkutunnisteena Otaniemen kampuksella 15.11.2024

Otaniemen kampuksella HSL-kortti poistuu käytöstä kulkutunnisteena 15.11.2024 alkaen.