Självstudielokalerna i Maarihuset är öppna

Självstudielokalerna på andra våningen i Maarihuset är tillgängliga för studeranden. Boka utrymme i applikationen Aalto Space.
Maarintalo lounge
Maarihuset, 2. våningen entré. Foto: Milla Uusitalo / Aalto CRE

I Maarihuset (Strömkarlsvägen 5) finns det tre lokaler för studeranden som anpassar sig för både grupparbeten och självständiga studier och är tillgängliga 24/7. På andra våningen i entréhallen kan man också hålla korta möten.

I Maarihuset finns en mellanmålsautomat samt ett litet kök, som har vattenpunkt, kylskåp och mikrovågsugn.

Kom ihåg att boka utrymme i applikationen Aalto Space. Maarihuset är öppet 24/7 tillträde med passerkort (registrerat HRT-kort).

(uppdaterad 20.1.2023)

Aalto Space applikaatio Kuva: Hannes Huotari

Mobilappen Aalto Space

Appen gör det lätt för alla som använder Aalto-universitetets campusområde att hitta och reservera lediga utrymmen.

Tjänster
  • Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Kaksi opiskelijaa Aalto-yliopiston kampuksella.
Studier Publicerat:

Aalto-universitetet antog 2 027 nya studerande

Sammanlagt sökte 13 500 sökande till Aalto i vårens andra gemensamma ansökan
Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Pris och utmärkelser, Universitetet Publicerat:

68 doktorer och fem hedersdoktorer – se bilderna från doktorspromotionen vid de tekniska högskolorna

Doktorspromotionen vid de tekniska högskolorna för 2024 ordnades fredagen den 14 juni i Dipoli.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Campus, Universitetet Publicerat:

Restaurangtjänster till Aalto Space - testa och vinn!

Testa om du kan hitta campusets restauranger i Aalto Space-appen och vinn sommarpriser.
Tulevaisuuden uran pohtimisessa käytetään luovuutta.
Studier Publicerat:

Kurs i karriärdesign ger dig möjlighet att sakta ner och lära känna dig själv

Career Design Lab stöder studenternas övergång till arbetslivet. Nyckeln till en hållbar framtid i arbetslivet är ett fördomsfritt och kreativt förhållningssätt till karriärdesign.