Maarintalon itseopiskelutilat ovat auki

Maarintalon 2. kerroksen itseopiskelutilat ovat opiskelijoiden käytössä. Varaathan tilan Aalto Space -sovelluksella.
Maarintalo lounge
Maarintalo, 2. kerroksen aula. Kuva: Milla Uusitalo / ACRE

Maarintalossa (Sähkömiehentie 3) on kolme opiskelijoille 24/7 avoinna olevaa tilaa ryhmätyöhön ja itsenäiseen opiskeluun. Toisen kerroksen aulassa voidaan lisäksi pitää pikapalavereja.

Maarintalossa on välipala-automaatti sekä pieni keittiö jossa vesipiste, jääkaappi ja mikroaaltouuni.

Muistathan varata tilan Aalto Space -sovelluksella käyttöösi. Maarintalo on auki kulkutunnisteella (rekisteröity HSL-kortti) 24/7.

(uutista päivitetty 20.1.2023)

Aalto Space applikaatio Kuva: Hannes Huotari

Aalto Space -mobiilisovellus

Sovelluksen avulla voit varata kokous- ja ryhmätyöskentelytiloja sekä navigoida kampuksella.

Palvelut

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Två studentar på Aalto-universitetets campus
Opinnot Julkaistu:

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.