Maarintalon itseopiskelutilat ovat auki

Maarintalon 2. kerroksen itseopiskelutilat ovat opiskelijoiden käytössä. Varaathan tilan Aalto Space -sovelluksella.
Maarintalo lounge
Maarintalo, 2. kerroksen aula. Kuva: Milla Uusitalo / ACRE

Maarintalossa (Sähkömiehentie 3) on kolme opiskelijoille 24/7 avoinna olevaa tilaa ryhmätyöhön ja itsenäiseen opiskeluun. Toisen kerroksen aulassa voidaan lisäksi pitää pikapalavereja.

Maarintalossa on välipala-automaatti sekä pieni keittiö jossa vesipiste, jääkaappi ja mikroaaltouuni.

Muistathan varata tilan Aalto Space -sovelluksella käyttöösi. Maarintalo on auki kulkutunnisteella (rekisteröity HSL-kortti) 24/7.

(uutista päivitetty 20.1.2023)

Aalto Space applikaatio Kuva: Hannes Huotari

Aalto Space -mobiilisovellus

Sovelluksen avulla voit varata kokous- ja ryhmätyöskentelytiloja sekä navigoida kampuksella.

Palvelut

kuva break prosta eri laitteilla
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Break Pro -taukoliikuntaohjelmisto lisää liikettä arkeen – valikoimassa nyt uusia videoita!

Päivitetyssä versiossa paljon uusia toimintoja ja taukoliikuntavideoita.
Professor Riikka Puurunen, Professor Patrick Rinke and IT Application Owner Lara Ejtehadian holding sunflowers and diplomas
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aallon avoimen tieteen palkintojuhla toi aaltolaisia yhteen keskustelemaan avoimesta tieteestä

Viime viikolla kokoonnuimme A Gridiin juhlimaan Aallon avoimen tieteen palkinnon 2023 saajia ja keskustelemaan avoimesta tieteestä aaltolaisten kanssa.
Three female students studying

Hae siemenrahoitusta Aallon, KU Leuvenin ja Helsingin yliopiston yhteisille tutkimusprojekteille

Aalto-yliopisto, KU Leuven (Belgia) ja Helsingin yliopisto avaavat tutkimusyhteistyön käynnistämistä tukevan siemenrahoitushaun. Rahoitushaku on käynnissä 10. syyskuuta 2024 asti.
Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen
Kampus Julkaistu:

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.