Studentguide

Svara på campusenkäten, påverka och vinn presentkort för välbefinnande!

Berätta för oss hur väl campus stödjer olika typer av arbete och studier. I slutet av enkäten kan du ge respons direkt på campuskartan om var de mest inspirerande delarna av campus finns eller var det finns behov av förbättringar. De som deltar i enkäten har chansen att vara med i en utlottning av presentkort från Unisport. Enkäten är öppen från 9.10 till 31.10.2024.
Kampuskysely

Aalto University Real Estate (ACRE) kartlägger återigen campusets funktion och trivsel, det vill säga campusupplevelsen, med den årliga enkäten.

Berätta för oss hur väl campuset fungerar och stödjer ditt arbete och/eller dina studier. I slutet av enkäten kan du lämna respons på olika områden på campus direkt på campuskartan.

Genom att svara kan du påverka!

Utifrån resultaten av de tidigare enkäterna har vi bland annat utvecklat campusets utomhusområden, utökat laddningsstationerna för elbilar och cykelparkeringa, förbättra luftkvaliteten inomhus, uppmärksammat möbleringen i arbetsmiljöerna samt strävat efter att bredda utbudet av tjänster på campus.

Länk till enkäten, personla: https://link.webropolsurveys.com/S/D211091F8BDC4699 (på finska och engelska)

Länk till enkäten, studerande: https://link.webropolsurveys.com/S/BA3384FB4B1A1E6C (på engelska)

Genom att lämna dina kontaktuppgifter i slutet av enkäten kan du delta i utlottningen av presentkort från Unisport.

Tack för ditt samarbete!

Ge respons på sidan

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Aalto_University_Squad_students_May-2023_by_Aleksi_Poutanen_4754.jpg
Campus, Studier, Universitetet Publicerat:

HRT-kortet slutar fungera som passerkort på Otnäs campus 15.11.2024

Från och med den 15 november 2024 kommer HRT-kortet inte längre att fungera som passerkort på Otnäs campus.
Bredvid universitetsbyggnaden i rött tegel lyser en lönn i höstbuskarnas färger, och på den gröna gräsmattan i förgrunden finns ett konstverk
Universitetet Publicerat:

Aalto-universitetets plan för jämlikhet, mångfald och inkludering 2025–2028 – dela din synpunkt

Välkommen at dela dina åsikter om EDI-planen och principerna för tryggare rum fram till 31 oktober.
Poikkeustilanne-kuvitus
Campus, Undantagssituationer, Universitetet Publicerat:

Förändringar under sommaren och hösten på Aalto-universitetets metrostation

Aalto-universitetets metrostations renoveringsarbete kommer att stänga ingångar under sommaren 2024.
Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Campus, Samarbete, Universitetet Publicerat:

Återvinningskampanj inleds på Otnäs campus

I början av oktober inleder vi en kampanj för återvinning av avfall på Otnäs campus. Målet är att öka återvinningsgraden och minska mängden blandat avfall.