Opiskelijan opas

Vastaa kampuskyselyyn, vaikuta ja voita hyvinvointilahjakortteja!

Kerro, miten hyvin kampus toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta suoraan kampuskartalle missä on kampuksen virkistävimmät kohdat, tai missä kehittämisen varaa. Vastaajien kesken arvotaan lahjakortteja Unisportiin. Kysely on auki 9.10.-31.10.2024.
Kampuskysely

Aalto-yliopistokiinteistöt (ACRE) mittaa jälleen vuosittaisella kyselyllä kampuksen toimivuutta ja viihtyisyyttä, eli kampuskokemusta.

Käythän kertomassa, miten hyvin kampus toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä ja/tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta kampuksen eri alueista suoraan kampuskartalle.

Vastaamalla voit aidosti vaikuttaa!

Aiempina vuosina vastausten perusteella on muun muassa kehitetty kampuksen ulkoalueita, lisätty sähköautojen latauspisteitä ja polkupyörien säilytyspaikkoja, tehty parannuksia sisäilman laatuun, kiinnitetty huomiota työympäristöjen kalustukseen sekä pyritty monipuolistamaan kampuksen palvelutarjontaa.

Linkki henkilöstön kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/D211091F8BDC4699 (suomeksi ja englanniksi)

Linkki opiskelijoiden kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/BA3384FB4B1A1E6C (englanniksi)

Jättämällä yhteystietosi kyselyn lopuksi voit osallistua Unisportin lahjakorttien arvontaan.

Kiitos yhteistyöstä!

Anna palautetta sivusta

URL kopioitu

Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu:

Kesä ja syksy tuo muutoksia Aalto-yliopiston metroasemalle

Aalto-yliopiston metroaseman muutostyöt sulkevat sisäänkäyntejä kesällä ja syksyllä 2024.
Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

Kierrätyskampanja käynnistyy Otaniemen kampuksella

Käynnistämme Otaniemen kampuksella jätteiden kierrätyskampanjan lokakuun alussa. Tavoitteena on lisätä kierrätysastetta ja vähentää sekajätteen määrää.
Students in Aalto
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Liity Aallon kampusoppaiden joukkoon - osallistu kampusopaskoulutukseen 25.9.2024

Haluaisitko kampusoppaaksi lukiolaisryhmille? Osallistu koulutukseen 25.9.2024 klo 15-17 Otaniemen kampuksella - ilmoittaudu heti!
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vararehtori Petri Suomalan tervehdys uusille opiskelijoille

Vararehtori Petri Suomala toivottaa uudet opiskelijat tervetulleeksi Aalto-yhteisöön.