Lahjoita tulevaisuus

Yli 100 000 alumnia yli 80 maassa

Aalto-yliopisto tarjoaa alumneille monipuolisia mahdollisuuksia elämänlaajuiseen oppimiseen ja verkostoitumiseen.
Woman taking a picture in a crowd, in Aalto Day one party.
Mcha Khamis
Mcha Khamis, diplomi-insinööri, ohjelmistosuunnittelija, Thermo Fisher Scientific

”Aallossa sain työskennellä huipputeknologioiden parissa ja osallistua yritysten yhteistyöprojekteihin. Käytössäni oli aina viimeisin tutkimustieto, ja Aallon projektioppimisen toimintamalli on osoittautunut erittäin hyödylliseksi urallani.

Pääsin myös osallistumaan monitieteiseen NASA World Wind -kilpailuun yhdessä suunnittelun opiskelijan kanssa ja voitimme sen.

Verkostoitumistapahtumissa ja työmessuilla työnantajan edustajat antoivat opiskelijoille arvokasta tietoa toimialoista, teollisuuden trendeistä ja työmarkkinoista. He suosittelivat meille myös kursseja, jotta voimme päästä työharjoitteluun. Kansainvälisenä opiskelijana tämä kaikki oli minusta erittäin hienoa ja rohkaisevaa.

Muistan lämmöllä Aalto-vuosiani ja opiskelua kurssikavereiden kanssa opiskelijakeskuksessa ja kirjastossa. Alumnina haluan auttaa kaikessa, missä voin.”

Alumnit maailmalla

Katso mistä kaikkialta alumnejamme löytyy. Aalto-yliopiston alumneja on yli 100 000 yli 100 maassa!

Klikkaa tästä karttaan
PowerBI kartta alumneista
Students celebrating Aalto Day One outside in overalls, with confetti flying.

Aalto-yliopisto

Lahjoitus Aalto-yliopistolle on sijoitus kestävään ja kilpailukykyiseen Suomeen. Yhdessä voimme ratkaista yhteiskunnan suurimpia haasteita!

Lahjoitustapa
Valitse lahjoitussumma