Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu

Future of ARTS -yhteisöllinen visio

Aalto-yliopiston elävän strategian periaate tarkoittaa, että myös Aallon korkeakoulut tarkastelevat tehtäväänsä, arvoja ja tapaansa toimia säännöllisesti koko yhteisön voimin.
Lähikuva. Kankaassa roikkuu mustia hapsuja ja niiden keskellä on pyöreät puiset vaneripalat, jotka hohtaa valossa.
Biohajoavat kimaltavat puukiteet mekossa, jonka ovat luoneet Aallon opiskelijat Noora Yau, Anna Semi ja Konrad Klockars. Kuva: Mikko Raskinen

Tehtävämme, arvomme ja tapamme toimia ohjaavat pitkän aikavälin suuntaa, ja valitsemme ne kehityskohteet ja -toimet, jotka parhaiten vievät kohti päämääräämme. Näitä valintoja tarkastelemme säännöllisesti koko yhteisön voimin. Visiomme on tällä hetkellä luettavissa vain englanniksi.

Tutustu visioomme!