Aalto on sijalla 37 Financial Timesin eurooppalaisia kauppakorkeakouluja vertailevassa rankingissa

Ranking-tulos on yhteenveto eri FT-rankingien tuloksista.
Aalto's FT ranking was 37 among European business schools

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu sijoittui sijalle 37 Financial Times -lehden julkistamassa European Business School 2020 -rankingissa. Rankingissa listataan 90 parasta eurooppalaista kauppakorkeakoulua.

Tämä on 17. vuotuinen eurooppalaisten kauppakorkeakoulujen FT-ranking eli FT European Business School 2020 -ranking, jonka tulos on yhteenveto eri FT-rankingien tuloksista.

Kauppakorkeakoulun osalta kolmannes sijoituksesta perustuu maisteriohjelmamme rankingiin ja kaksi kolmasosaa Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) ohjelmien rankingeihin. Niiden kauppakorkeakoulujen osalta, jotka tarjoavat MBA-ohjelmaa, myös kyseisen ohjelman ranking huomioidaan tässä koosterankingissa.

Tämä tuore ranking mittaa muun muassa kauppakorkeakouluista valmistuneiden ura- ja palkkakehitystä. Se kartoittaa myös organisaation monimuotoisuutta ja kansainvälisyyttä, kuten opiskelijoiden liikkuvuutta kotimaansa ulkopuolelle opintojen aikana.

Suomalaisista kauppakorkeakouluista listalla on Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun lisäksi myös Hanken Svenska handelshögskolan sijalla 75.

Financial Times European Business School 2019 -ranking julkaistiin 7.12.2020.

LisätietojaEuropean Business Schools Rankings 2020 (rankings.ft.com)

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Syksyinen kampusalue
Opinnot Julkaistu:

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.