Kauppatieteiden maistereiden ja tohtoreiden valmistujaisia vietettiin ensi kertaa Otaniemessä

Todistuksen saivat 19 kauppatieteiden maisteria ja yksi kauppatieteiden tohtori.
Dekaani Björkman jakaa todistukset

Kauppatieteiden maistereiden ja tohtoreiden juhlallista valmistujaisjuhlaa vietettiin ensimmäistä kertaa uudessa Kauppakorkeakoulussa Otaniemen kampuksella perjantaina 22.3.2019.

Juhlassa kuultiin dekaani Ingmar Björkmanin puhe valmistuneille, Kauppakorkeakoulun Ylioppilaskunnan Laulajien (KYL) kvartetin lauluesitys sekä KY:n ja Helsingin Ekonomien tervehdykset tuoreille maistereille ja tohtorille. Tilaisuus päättyi kakku- ja kuohujuomatarjoiluun Café Kylterissä, joka sijaitsee juhlatilan tavoin Kauppakorkeakoulun sisääntulokerroksessa.

Lämpimät onnittelut valmistuneille!

Lauluesitys valmistuneille
KYL:n kvartetti
Tarjoilut Café Kylterissä
Valmistuneita ja muuta juhlaväkeä Café Kylterissä

Two students and a professor sitting around a table, talking and looking at laptop screen.
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Tule uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi marraskuussa 2024

lmoittaudu uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi orientaatiopäiville!
Aalto-yliopiston kampus syksyllä
Opinnot Julkaistu:

Aalto-yliopistosta valmistuneet kokevat saaneensa hyvät eväät työelämään

Aalto-yliopistosta valmistuneet kokevat tutkintoaan arvostettavan työmarkkinoilla.
Kolme nuorta henkilöä seisoo keskustelemassa Unitech International -tapahtumassa.
Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto liittyi UNITECH International -verkostoon

Opiskelijoille haku UNITECH-ohjelmaan avautuu 15.10.
Kannettava tietokone ja älypuhelin puisella pöydällä.
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Uusi toissijainen sivuvalikko aalto.fi-sivustolle

Uusi toissijainen sivuvalikko julkaistaan aalto.fi-sivustolla keskiviikkona 2.10.2024.