Otaniementien itäinen jalankulun ja pyöräilyn väylä suljetaan välillä Kuusisaarentie - Otaranta viikolla 33

Otaniementien itäinen jalankulun ja pyöräilyn väylä suljetaan viikolla 33 (16.8. alkavalla viikolla).
Raide-Jokeri havainnekuva Ainonaukio, Otaniemi Kuva: Raide-Jokeri
Raide-Jokeri reittimuutos
Kuva: Raide-Jokeri

Pikaraitiotien rakennustyöt Otaniemessä etenevät hyvin. Ratatöiden vuoksi Otaniementien itäpuolen jalankulun ja pyöräilyn yhteys Otarannasta Otakaarelle suljetaan viikon 33 aikana. Sulku kestää töistä riippuen arviolta vuoden 2022 alkuun asti. Yhteys säilyy Otaniementien länsipuolella.

Pääasiallinen työaika on arkisin kello 7–18. Kello 18–22 välillä, viikonloppuisin ja arkipyhinä saatetaan tehdä töitä, jotka eivät aiheuta erityistä melua.

Raide-Jokeri-pikaraitiotien liikennöinti alkaa kesäkuussa 2024.

Lisätietoja työvaihden etenemisestä löytyy osoitteesta  www.raidejokeri.info.

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.