Restaurangtjänster till Aalto Space - testa och vinn!

Testa om du kan hitta campusets restauranger, caféer och barer i Aalto Space-appen och vinn sommarpriser.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Otnäs campusrestauranger, caféer och barer har nu lagts till i Aalto Space. Du kan även navigera till dem med hjälp av campuskartan i appen och hitta restaurangernas lunchmenyer och öppettider. Du kan söka efter restauranger med deras namn, platslista eller till och med med hjälp av sökordet 'restaurang'.

Utvecklingen av Aalto Space sker stegvis, och nu vill vi ha feedback och utvecklingsidéer från dess flitiga användare. Hittar du den restaurang du söker i platslistan eller på kartan? Fungerar navigeringen, visas ruttförslaget på kartan? Har du andra utvecklingsidéer eller önskemål?

Ange alltid operativsystemet (iOS / Android) samt versionen av Aalto Space när du ger feedback. Skicka din feedback till [email protected]. Under juli kommer flera sommarpriser att lottas ut bland dem som ger feedback som leder till appens untveckling!

Aalto Space applikaatio Kuva: Hannes Huotari

Mobilappen Aalto Space

Appen gör det lätt för alla som använder Aalto-universitetets campusområde att hitta och reservera lediga utrymmen.

Tjänster

Ge respons på sidan

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Poikkeustilanne-kuvitus
Campus, Undantagssituationer, Universitetet Publicerat:

Förändringar under sommaren på Aalto-universitetets metrostation

Aalto-universitetets metrostations renoveringsarbete kommer att stänga ingångar under sommaren 2024.
Piano Top Loungessa
Campus, Samarbete, Studier, Universitetet Publicerat:

Studenterna bestämde: två gemensamma pianon anlände till campuset

Vinnaren av Aalto-universitetets studenternas inkluderande budget är gemensam piano.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Campus, Studier Publicerat:

Marhusets verksamhet flyttas till Kandidatcentret

Marhuset stängs i slutet av maj.
Path in the Laajalahti nature area
Studier, Universitetet Publicerat:

Hälsostig på Otnäs campus

Teman för den femdelade hälsostigen är iakttagande av känslor, en vårdande relation till naturen, kroppslighet, avslappning och återhållsamhet.