Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat, kahvilat ja baarit Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Otaniemen kampusravintolat, kahvilat ja baarit on lisätty nyt Aalto Spaceen. Voit myös navigoida niihin sovelluksen kampuskartan avulla, sekä tarkistaa ravintoloiden lounaslistat ja aukioloajat. Voit etsiä ravintoloita niiden nimillä, tilalistauksesta tai vaikka hakusanalla "ravintola".

Aalto Spacen kehitys tapahtuu vaiheittain, ja nyt toivommekin sen ahkerilta käyttäjiltä palautetta ja kehitysideoita. Löytyykö tilalistauksesta ja kartalta etsimäsi ravintola? Onnistuuko navigointi, ilmestyykö kartalle reittiehdotus? Onko mielessäsi muita kehitysideoita tai toiveita?

Lisää palautteeseen aina tiedoksi käyttämäsi puhelimen käyttöjärjestelmä (iOS / Android) sekä Aalto Space -versio. Lähetä palaute osoitteeseen [email protected]. Heinäkuun aikana sovelluskehitykseen johtaneiden palautteiden antajien kesken arvotaan useita kesäisiä palkintoja!

Aalto Space applikaatio Kuva: Hannes Huotari

Aalto Space -mobiilisovellus

Sovelluksen avulla voit varata kokous- ja ryhmätyöskentelytiloja sekä navigoida kampuksella.

Palvelut

Anna palautetta sivusta

Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu:

Kesä tuo muutoksia Aalto-yliopiston metroasemalle

Aalto-yliopiston metroaseman muutostyöt sulkevat sisäänkäyntejä kesällä 2024.
Piano Top Loungessa
Kampus, Yhteistyö, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Opiskelijat päättivät: kaksi yhteiskäyttöistä pianoa saapui kampukselle

Aalto-yliopiston opiskelijoiden osallistavan budjetoinnin projektin voittajaksi nousi yhteiskäyttöinen piano.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Hyvinvointireitti Otaniemen kampuksella

Viidestä pisteestä koostuvan hyvinvointireitin teemoina ovat tunteiden havainnointi, luontosuhteen vaaliminen, kehollisuus, rauhoittuminen ja kohtuullisuuden pohdinta