Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat, kahvilat ja baarit Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Otaniemen kampusravintolat, kahvilat ja baarit on lisätty nyt Aalto Spaceen. Voit myös navigoida niihin sovelluksen kampuskartan avulla, sekä tarkistaa ravintoloiden lounaslistat ja aukioloajat. Voit etsiä ravintoloita niiden nimillä, tilalistauksesta tai vaikka hakusanalla "ravintola".

Aalto Spacen kehitys tapahtuu vaiheittain, ja nyt toivommekin sen ahkerilta käyttäjiltä palautetta ja kehitysideoita. Löytyykö tilalistauksesta ja kartalta etsimäsi ravintola? Onnistuuko navigointi, ilmestyykö kartalle reittiehdotus? Onko mielessäsi muita kehitysideoita tai toiveita?

Lisää palautteeseen aina tiedoksi käyttämäsi puhelimen käyttöjärjestelmä (iOS / Android) sekä Aalto Space -versio. Lähetä palaute osoitteeseen [email protected]. Heinäkuun aikana sovelluskehitykseen johtaneiden palautteiden antajien kesken arvotaan useita kesäisiä palkintoja!

Aalto Space applikaatio Kuva: Hannes Huotari

Aalto Space -mobiilisovellus

Sovelluksen avulla voit varata kokous- ja ryhmätyöskentelytiloja sekä navigoida kampuksella.

Palvelut

Anna palautetta sivusta

Students in Aalto
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Liity Aallon kampusoppaiden joukkoon - osallistu kampusopaskoulutukseen 25.9.2024

Haluaisitko kampusoppaaksi lukiolaisryhmille? Osallistu koulutukseen 25.9.2024 klo 15-17 Otaniemen kampuksella - ilmoittaudu heti!
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vararehtori Petri Suomalan tervehdys uusille opiskelijoille

Vararehtori Petri Suomala toivottaa uudet opiskelijat tervetulleeksi Aalto-yhteisöön.
Students on Aalto University campus. Photo by Petri Anttila.
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Miten käyttäisit 14 000 euroa Aalto-yliopiston opiskelijoiden hyvinvointiin?

Jätä ehdotuksesi 30.9.2024 mennessä osallistavan budjetoinnin hankkeeksi parantamaan opiskelijoiden hyvinvointia kampuksella. Ideoista äänestetään voittaja vielä vuoden 2024 aikana.
Campus Sustainability Champion 2024
Kampus Julkaistu:

Ehdota Kampuksen kestävän kehityksen sankaria 2024!

Kestävän kampuksen sankaria etsitään jälleen, jätä ehdotuksesi!