Elämänlaajuisen oppimisen kurssit ja ohjelmat

Certificate in Climate, Health and Cities

Tämä ohjelma auttaa sinua ymmärtämään, miten rakennettu ympäristö, terveys ja ilmastonmuutos ovat yhteydessä toisiinsa. Ohjelman aikana laajennat ymmärrystäsi ja kehität taitoja, joita tarvitset työskennellessäsi kohti parempaa tulevaisuutta.

Ajankohta:

Opetusajankohdat:

Päivällä

Aihealue:

Vastuullisuus

Opetusmuoto:

Palveluntarjoaja:

Aalto University Lifewide Learning

Taso:

Keskitaso

Hinta:

2 150,00 € (+alv)

Hakuaika:

Kurssille ei tarvitse hakea

Kohderyhmä ja esitietovaatimukset

Ohjelma sopii eri taustoista tuleville henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita ilmastonmuutoksesta, terveydestä ja rakentamisesta. Aikaisempiin kurssiosallistujiin lukeutuu muun muassa arkkitehteja, suunnittelijoita, terveydenhuollon ammattilaisia ja poliittisia päättäjiä.

Kurssin kuvaus

Käynnissä olevan ilmastonmuutoksen vaikutukset näkyvät niin terveydessämme kuin rakennetussa ympäristössämmekin. Certificate in Climate, Health and Cities -koulutus auttaa sinua syventämään ymmärrystäsi ilmastonmuutoksesta ja sen syistä sekä siitä, miten se vaikuttaa rakennettuun ympäristöön ja ihmisten terveyteen. Ohjelman aikana tulet myös oppimaan miten tuoda opit käytäntöön ja toimia kestävämmän tulevaisuuden luomiseksi.

Ohjelma koostuu omaan tahtiin suoritettavasta ennakkokurssista sekä yhdeksästä kahden tunnin verkkotapaamisesta. Tapaamisten välissä tulet työskentelemään projektityön ja muiden tehtävien parissa, jotka auttavat sinua soveltamaan oppimaasi.

Ohjelma on mahdollista suorittaa kokonaan verkossa paikasta riippumatta!