Elämänlaajuisen oppimisen kurssit ja ohjelmat

Finance for Technology & Business Innovation Professionals

Hanki tärkeää taloudellista osaamista tukemaan menestymistäsi tietotekniikan ja teknologian alalla. Koulutusohjelmamme tarjoaa taloudellisen johtamisen tietoa ammattilaisille, jotka toimivat teknisellä alalla, ja jotka hyötyvät taloudellisen tiedon ymmärtämisestä ja sen hyödyntämisestä päätöksenteossa.

Ajankohta:

Opetusajankohdat:

Päivällä

Aihealue:

Rahoitus, laskentatoimi ja taloustiede

Opetusmuoto:

Online Lähiopetus

Palveluntarjoaja:

Aalto EE

Taso:

Keskitaso

Hinta:

2 900,00 € (+alv)

Hakuaika:

7.6.2023 – 17.11.2023

Kohderyhmä ja esitietovaatimukset

Ohjelma on suunniteltu tietotekniikan ja teknologian parissa toimiville ammattilaisille, joiden työrooleihin sisältyy taloudellisia vastuita, kuten esimerkiksi tuoteomistajat, suunnittelijat, projektipäälliköt ja muut päälliköt ja asiantuntijat.

Kurssin kuvaus

Vahva talouden lukutaito ja ymmärrys ovat tärkeitä tietotekniikan ja teknologian alalla menestymisen kannalta. Nopeasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä on tärkeää pystyä tekemään perusteltuja ja strategisia päätöksiä taloudellisten tietojen pohjalta. Osallistumalla koulutukseemme opit tulkitsemaan taloudellista tietoa, hyödyntämään keskeisiä tunnuslukuja ja tekemään perusteltuja liiketoiminta- ja investointipäätöksiä.

Ohjelmamme on suunniteltu auttamaan sinua hyödyntämään talouden näkökulmia tukeaksesi ja ohjataksesi arvopohjaista liiketoiminnan kehittämistä IT:n ja teknologian näkökulmasta. Ohjelma kattaa laajasti talouden aihealueita. Tarjoamme käyttöösi työkaluja ja tekniikoita sovellettavaksesi työtehtävissäsi. Ohjelma tarjoaa esimerkkejä reaalimaailmasta, mikä tekee oppimiskokemuksesta erityisen vaikuttavan.

Älä jätä väliin tätä mahdollisuutta hallita talouden kieltä ja hankkia taitoa viestiä teknologian ja liiketoiminnan taloudellisista näkökohdista. Liity ohjelmaamme nyt ja ota ensimmäinen askel kohti tavoitteidesi saavuttamista.

Lähiopetus tapahtuu Aalto EE:n tiloissa Helsingissä.