Insinööritieteiden korkeakoulun johtaminen

Tieteellinen tukiryhmä (SAB) - Insinööritieteiden korkeakoulu

Tieteellinen tukiryhmä (Scientific Advisory Board, SAB) seuraa korkeakoulun tutkimus- ja opetustoimintaa, antaa suosituksia tulevaisuuden suuntauksista ja kehityksestä ja arvioi aiempien kehitystoimenpiteiden tehokkuutta.
Aalto logo at Otaniemi campus

SAB tapaa noin kerran kolmessa vuodessa. Edellinen vierailu toteutettiin marraskuussa 2021. Tukiryhmä vierailee korkeakoulussa seuraavan kerran 5.-7. marraskuuta 2024.

Jäsenet

• Professori Simin Davoudi, Newcastle University (ympäristö ja suunnittelu), puheenjohtaja
  • Professori Holm Altenbach, Magdeburg University (materiaali- ja rakennetekniikka)
  • Professori Malcolm Cook, Loughbrough University (rakennusten elinkaarianalyysi)
  • Professori Jan Seibert, University of Zurich (hydrologia)
  • Professori Jesper Schramm, Technical University of Denmark (palamistekniikka)
  • Professori Stephen R. Turnock, University of Southampton (virtausdynamiikka)

Tukiryhmien palautteessa kehuja ja kehitysehdotuksia

Raporttiin on koottu kaikkien korkeakoulujen tukiryhmien havainnot ja suositukset.

Opiskelijoita talvisella kampuksella. Kuva_Mikko Raskinen.