Kampus

Ekonominaukio 1 (Kauppakorkeakoulu): Anna palautetta tai ilmoita ongelmasta

Anna palautetta tai ilmoita ongelmasta koskien Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksen tiloja.
Kauppakorkeakoulu ulkopäin kuvattuna lumisissa maisemissa. Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

Tilojen pienhuoltoihin ja korjauksiin liittyvä palaute (esimerkiksi rikkinäinen valaisin tai pistorasia tai vesihana tiputtaa), ei akuutit asiat

Jätä kiinteistöhuollon palvelupyyntö (avautuu Granlund Manager -järjestelmään)

Tunkkainen ilma tai muu sisäolosuhdepalaute

Jätä ilmoitus sisäolosuhdepoikkeamasta (avautuu ACREn verkkosivujen lomakkeelle)

Risuja tai ruusuja siivouksesta (vaatii kirjautumisen aalto-tunnuksella)

Jätä siivouspalaute (avautuu eSupport-järjestelmään) Rikkinäinen tuoli, pöytä tai muu kaluste - ilmoita siitä tässä (vaatii kirjautumisen aalto-tunnuksella)

Jätä ilmoitus rikkinäisestä kalusteesta (avautuu eSupport-järjestelmään)

IT-ongelma? Jätä palvelupyyntö IT service deskiin (vaatii kirjautumisen aalto-tunnuksella)

Ilmoitus ITS ongelmasta (avautuu eSupport-järjestelmään)

Akuutit, kriittiset asiat (kuten vesivuodot ym.) ilmoitetaan kohteen vahtimestarille tai soittamalla L&T kiinteistöhuollon palvelunumeroon, p. 010 636 7000.