Otakaari 2 (Marsio): Anna palautetta tai ilmoita ongelmasta
Tilojen pienhuoltoihin ja korjauksiin liittyvä palaute (esimerkiksi rikkinäinen valaisin tai pistorasia tai vesihana tiputtaa), ei akuutit asiat
Jätä kiinteistöhuollon palvelupyyntö (avautuu Granlund Manager -järjestelmään)
Tunkkainen ilma tai muu sisäolosuhdepalaute
Jätä ilmoitus sisäolosuhdepoikkeamasta (avautuu ACREn verkkosivujen lomakkeelle)
Risuja tai ruusuja siivouksesta (vaatii kirjautumisen aalto-tunnuksella)
Jätä siivouspalaute (avautuu eSupport-järjestelmään)Rikkinäinen tuoli, pöytä tai muu kaluste - ilmoita siitä tässä (vaatii kirjautumisen aalto-tunnuksella)
Jätä ilmoitus rikkinäisestä kalusteesta (avautuu eSupport-järjestelmään)
IT-ongelma? Jätä palvelupyyntö IT service deskiin (vaatii kirjautumisen aalto-tunnuksella)
Jätä siivouspalaute (avautuu eSupport-järjestelmään)
Ilmoitus ITS ongelmasta (avautuu eSupport-järjestelmään)
Akuutit, kriittiset asiat (kuten vesivuodot ym.) ilmoitetaan kohteen vahtimestarille tai soittamalla L&T kiinteistöhuollon palvelunumeroon, p. 010 636 7000.
- Julkaistu:
- Päivitetty: