Sivuaineet

Markkinoinnin sivuaine

Koodi:

BIZ31400

Laajuus:

24 ECTS

Opetussuunnitelma:

2024–2026
2022–2024
2020–2022
Aiemmat opintosuunnitelmat

Taso:

Aineopinnot

Suorituskieli:

Englanti
Suomi

Teema:

Liiketoiminta muuttuvassa kansainvälisessä ympäristössä

Kohderyhmä:

Kaikki Aallon opiskelijat

Sivuaineen vastuuopettaja:

Ilona Mikkonen

Sivuaineen koordinaattori:

Tatiana Penttinen

Järjestävä laitos:

Markkinoinnin laitos

Korkeakoulu:

Kauppakorkeakoulu

Esitiedot:

Kiinnitäthän erityistä huomioita kurssikohtaisiin esitietovaatimuksiin ja varmistat niiden täyttymisen, jotta menestyt kursseilla.


Kiintiöt ja rajoitukset:

Monilla kursseilla on rajoitettu osallistujamäärä, jolloin opiskelijat valitaan kurssikuvauksessa ilmoitetun etusijajärjestyksen mukaisesti. 

Haku:

-

Tietoa sivuaineesta

Sisältö

Mikäli pakollinen kurssi MARK-A0001 Markkinoinnin johtaminen on pakollinen osa tutkintoasi ja sijoittuu esimerkiksi kokonaisuuteen Liiketoimintaosaamisen perusteet, vähimmäislaajuus sivuaineelle on 18 op. Muussa tapauksessa vähimmäislaajuus on 24 op, sisältäen kurssin MARK-A0001 Markkinoinnin johtaminen.

Koodi Opintojakson nimi Op Periodi
MARK-A0001 Markkinoinnin johtaminen 6 IV

Valitse seuraavista väh. 18 op

23C510 Integrated Marketing Communications 6 III
23C59000 Consumer Research 6 I-II ja IV-V
MARK-C6000 Market Intelligence and Customer Insights 6 I
MARK-C0065 Managerial Marketing Analytics with AI 1 6 II ja V
23C61050 Vähittäiskaupan kilpailustrategiat ja kilpailukeinot 2 6 not lectured 2024-26
23C72050 Capstone: Customer Experience Management 3 6 I tai IV
MARK-C2079 Driving Creativity and Innovation in Marketing 4 6 II ja IV
MARK-C0022 Kestävä markkinointi ja kiertotalous 6 III
MARK-C3003  Missiolähtöinen vastuullinen liiketoiminta - osuustoiminta 5 6 IV
MARK-C2022 Contemporary Marketing Issues Reading Package 6 6 I-II, III-V, kesä
MARK-C0077 Sales: Sustainable value-based selling 6 I-kesä

1 Korvaa kurssit MARKC6050 Marketing Analytics: From Data to Decisions with R ja MARK-C6055 Marketing Analytics: Introduction to the use of data in marketing decision making sekä 23C60500 Marketing Analytics 23C60500 Marketing Analytics
2 Korvaa kurssin 23C61000 Kaupan liiketoimintamallit ja markkinointi
3 Korvaa kurssin 23C72000 Customer Relationship Management
4 Kurssi korvaa aikaisempia Driving Creativity and Innovation in Marketing kursseja (MARK-C0079 Driving Creativity and Innovation in Marketing: User-Centric Innovations, MARK-C1079 Driving Creativity and Innovation in Marketing: Consumer Insights and Creative Transformations ja 23C79050 Innovations in an Age of Constant Change) sekä kurssia 23E76050 Creativity in Marketing. Opiskelijat, jotka ovat suorittaneet aiemmin joku Driving Creativity and Innovation in Marketing-kursseista tai kurssin Creativity in Marketing, eivät voi suorittaa tätä kurssia.
5 Korvaa kursseja MARK-CV002 Osuustoiminta innovatiivisena yritysmuotona ja MARK-CV001 Osuustoiminnan ominaispiirteet ja kilpailuedut
6 Korvaa kirjapaketin 23C01000 Contemporary issues in Marketing ja MARK-C0001 Contemporary Marketing Issues Reading Package. Vain yhden kirjapaketin voi sisällyttää kanditutkintoon (max 6op).

Aiemmat opetussuunnitelmat

Anna palautetta sivusta

  • Julkaistu:
  • Päivitetty: