Aalto ARTS summer school 2024 symposium

Miten taide ja muotoilu voivat vastata veteen liittyviin yhteiskunnallisiin haasteisiin ja lisätä tietoisuutta niistä? Tervetuloa kuuntelemaan kesäkoulun, kansainvälisten tutkijoiden ja alan asiantuntijoiden puheenvuoroja.
.

Embodied water -teema käsittelee veteen liittyviä yhteiskunnallisia haasteita taiteen, elokuvan ja digitalisaation poikkitieteellisistä näkökulmista. Tavoitteena on lisätä tietoisuutta sekä globaaleista että paikallisista vesikysymyksistä. Pyrimme myös määrittelemään uudelleen käsityksemme vedestä ja näkemään sen paitsi luonnonvarana myös sosiaalisen muutoksen katalysaattorina.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu, Aalto ARTS summer school 2024 symposium | Aalto University

Lisätietoja

Kesäkoulun koordinaattori Venla Luukkonen, [email protected] tai Kesäkoulun johtaja, Iina Ekholm, [email protected]

Anna palautetta sivusta