Aalto Ventures Programin kesäkurssi: Creating Multidimensional Experiences

Aalto Ventures Programin ainutlaatuinen kolmen viikon intensiivikurssi, jolla opiskelijat luovat kokemuksia kansainvälisissä tiimeissä keskellä Suomen kesää ja pääsevät näkemään käytännössä, kuinka Flow-festivaali rakentuu!
APV Summer School 2018

Aalto Ventures Program järjestää yhteistyössä Flow Festivalin kanssa kesäkurssin, joka tuo yhteen kansainvälisiä opiskelijoita luomaan yhdessä moniulotteisia kokemuksia. Opiskelijat työskentelevät monialaisissa ja -kulttuurisissa tiimeissä, joissa he syventyvät Helsingin kulttuuriympäristöön, oppivat suunnittelemaan hätkähdyttäviä kokemuksia ja tekemään luomistaan kokemuksista liiketoiminnallisesti kannattavia. Kurssin aikana osallistujat käyttävät iteratiivista prosessia, sukeltavat käyttäjätutkimukseen ja Design Thinking -metodologiaan sekä tekevät prototyypin luomastaan kokemuksesta, jossa yhdistyy fyysinen, digitaalinen ja sosiaalinen ulottuvuus. Osallistujat pääsevät myös päiväksi Flow Festivalille tekemään tutkimusta ja tutustumaan festivaalin ainutlaatuiseen tunnelmaan.

Kurssi järjestetään englanniksi.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: https://avp.aalto.fi/avp-summer-school/

Kiitos kaikille hakemuksista! Kurssi on nyt täynnä ja valittuihin opiskelijoihin ollaan henkilökohtaisesti yhteydessä.