CEMS Webinar: Do your Master's in the Nordics 2024

Oletko kiinnostunut hakemaan CEMS-ohjelmaan ja opiskelemaan joissain Pohjoismaiden parhaista kauppakorkeakouluista? Haluaisitko tutustua paremmin CEMSin verkostoon ja opetussuunnitelmaan sekä saada syvällisempää tietoa yksittäisistä maisteriohjelmista ja -kouluista?
Students talking to each other

Tule mukaan webinaariin, jossa Norwegian School of Economicsin (NHH), Stockholm School of Economicsin (SSE) ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun opiskelijat ja henkilökunta esittelevät CEMS MIM -ohjelmaa.

Tapahtumassa kuulet, millaista on olla CEMS-opiskelijana näissä pohjoismaisissa kauppakorkeakoulussa, millainen on kunkin koulun CEMS-ohjelma, millaista on asua Pohjoismaissa ja paljon muuta. Pääset esittämään kysymyksiä ja saat arvokasta tietoa CEMS-verkostosta ja erilaisista mahdollisuuksista Pohjoismaissa.

Huomaathan, että webinaariamme ei nauhoiteta. Ilmoittautumalla tähän tilaisuuteen hyväksyt, että henkilötietosi jaetaan osallistuvien koulujen kesken. Tapahtuma järjestetään englanniksi.

Event organizers

Global Management, Master of Science (Economics and Business Administration)
The photo shows a man and a reindeer greeting each other in a wintry environment.

5 reasons why Finnish winter is crazy cool

Finland’s winter weather can be extreme, but it doesn’t have to stop students from having fun

People sitting in front of a cottage after a sauna

Why summers in Finland are magical