Designs for a Cooler Planet -kierrokset alumneille

Festivaali sisältää tiede- ja muotoilunäyttelyitä, jotka koostuvat yli kahdestakymmenestä projektista. Esillä on kaikkea aivotutkimuksen saloista kuuluisan NÄYTÖS2023-tapahtuman asuihin, inspiroiviin biopohjaisiin materiaalikokeiluihin sekä villeihin rakennus- ja arkkitehtuurikokeiluihin – ja kaikkea näiden väliltä.
Alumnit kierroksella 2021

Tänä vuonna Designs for a Cooler Planet -festivaalin projektit tekevät näkyväksi, mitä huomionarvoista jää usein katseiltamme piiloon. Esillä on kiehtovia prototyyppejä, kokeiluja ja näkökulmia, jotka voivat mullistaa tapaamme nähdä, ajatella ja toimia.

Aalto-yliopiston alumneille on tarjolla opastettuja kierroksia näyttelyyn. Seuraava kaikille avoin opastus on 2. lokakuuta ja alumneille opastettu kierros on 5. lokakuuta.

Ryhmään mahtuu 15 henkeä. Kaikissä ryhmissä on vielä tilaa. Ilmoittaudu linkistä kuvan alla.
Kierrokset pidetään suomeksi tai englanniksi osallistujien toiveiden mukaan. Opasteet näyttelyssä ovat englanniksi.

Lisätietoa: [email protected]

Tule katsomaan, mitä syntyy, kun tutkijat ja suunnittelijat toteuttavat yhdessä ideoitaan kestävämmän tulevaisuuden puolesta yli tieteenalojen rajojen.

Designs For a Cooler Planet -festivaali järjestetään viidennen kerran 7. syyskuuta - 6. lokakuuta 2023 Otaniemessä ja Helsingissä.
Voit myös osallistua avoimiin seminaareihin tai vierailla satelliittinäyttelyssämme Helsingissä.

Näyttelyt ovat ilmaisia ja kaikille avoimia. Niissä voi vierailla myös itsenäisesti Väreen aukioloaikojen puitteissa:
Ma–To 7:45–21:00 | Pe 7:45–20:00 | La 9:00–17:00

Wood crystals on a black fabric.

Designs for a Cooler Planet

Tutustu festivaalin näyttely- ja tapahtumakirjoon Otaniemessä 6.9.–3.10.2024 nähdäksesi, miten mahdottomasta tehdään totta.

Voit osallistua myös yleisille kierroksille:

Cooler Planet

Opastetut kierrokset: Designs for a Cooler Planet -näyttelyt

Koe Helsinki Design Week Aalto-yliopistolla ja osallistu opastetuille näyttelykierroksille.

URL kopioitu