Opastetut kierrokset: Designs for a Cooler Planet päänäyttely

Koe Helsinki Design Week Aalto-yliopistolla ja osallistu opastetuille näyttelykierroksille.
Designs for a Cooler Planet
Photo: Mikko Raskinen

Muuta käsitystäsi mahdollisesta Aalto-yhteisön monialaisten kokeiluiden kautta.

Tule tutustumaan laajaan päänäyttelyymme uudessa Marsio-rakennuksessa Otaniemessä. Aallon opiskelija opastaa noin tunnin mittaisilla kierroksilla Cooler Planetin näyttelyiden maailmaan. Opastuksen jälkeen näyttelykierrosta voi halutessaan jatkaa itsenäisesti.

Mahdottoman tekijät -näyttely kannustaa haaveilemaan isoista muutoksista, käärimään hihat ja aloittamaan kokeilut. Käsissämme on kestävämpi tulevaisuus, ratkaisuissa, joita teemme juuri nyt. Näet eri vaiheissa olevia tutkimuspohjaisia hankkeita: villejä ideoita, prototyyppejä, pilotteja sekä kaupallisia ratkaisuja.

Tutustu neljääntoista esillä olevaan näyttelyprojektiin etukäteen: aalto.fi/acoolerplanet

Ilmoittaudu näyttelykierrokselle

Vapaa pääsy. Korkeintaan 20 henkilöä / kierros. Kierrokset alkavat Marsion aulasta (Otakaari 2).

Cooler Planet – opastetut näyttelykierrokset suomeksi

Cooler Planet – opastetut näyttelykierrokset englanniksi

• To 12.9.2024 klo 16:00–17:00
  • To 19.9.2024 klo 16:00–17:00
  • To 26.9.2024 klo 16:00–17:00
    TAPAHTUMA ON PERUTTU SAIRASTUMISESTA JOHTUEN!
  • To 3.10.2024 klo 15:00–16:00

Enni Äijälä
Erityisasiantuntija, partners and outreach

Colourful hands and Designs for a Cooler Planet logo on white background.

Designs for a Cooler Planet

Muuta käsityksiäsi mahdollisesta Designs for a Cooler Planet -festivaalilla Otaniemessä 6.9.–3.10.2024.

Mahdottoman tekijät näyttely

Designs for a Cooler Planet -kierrokset alumneille

Designs for a Cooler Planet 2024 -festivaalin opastetut kierrokset alumneille 17.-30.9.