PechaKucha-ilta Aalto-yliopistolla

Tule kuuntelemaan yllättäviä, insiroivia ja viihdyttäviä puheenvuoroja, kun kymmenen valovoimaista puhujaa kokoontuu PechaKucha-iltaan Aalto-yliopistolla 6.9.2023! Aihe on vapaa, mutta aika rajallinen: kuusi minuuttia ja neljäkymmentä sekuntia.
Black and white image of Undergraduate Centre indoors, Designs for a Cooler Planet logo in the right top corner.
Kuva: Marc Goodwin

Viihdyttävä ilta on taattu, kun kymmenen valovoimaista puhujaa pääsevät vauhtiin PechaKucha-illassa Aalto-yliopistolla! Aihe on vapaa, mutta aika rajallinen: jokaisella on käytettävissään tasan kuusi minuuttia ja neljäkymmentä sekuntia. Tiivistahtiseen iltaan mahtuu lukuisia yllättäviä ja inspiroivia puheenvuoroja laidasta laitaan.

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Helsinki Design Weekin kanssa, ja on osa Designs for a Cooler Planet -festivaalin avajaisiltaa. Matkalla PechaKuchaan voit siis myös pyörähtää Väreessä vilkaisemassa juuri avattuja näyttelyitä.

Puhujiin kuuluvat muun muassa Kirsi Niinimäki, Jukka Tuhkuri, Astrid Huopalainen, Apurva Ganoo sekä Sofia Guridi.

Liity seuraan!

Osta lippu ja varmista paikkasi!

Ilmaiset opiskelijaliput (rajattu määrä)

Helsinki Design Week on varannut veloituksettomat liput ensimmäiselle 150:lle opiskelijalle. Ilmaisliput ovat saatavilla linkistä yllä (PechaKucha Night at Aalto > Osta > Ilmaislippu). Ilmaislippujen myynti päättyy noin viikkoa ennen tapahtumaa.

Wood crystals on a black fabric.

Designs for a Cooler Planet

Muuta käsityksiäsi mahdollisesta Designs for a Cooler Planet -festivaalilla Otaniemessä 6.9.–3.10.2024.

Designs for a Cooler Planet 2023 main visual with Events title.

Designs for a Cooler Planet 2023 – Tapahtumakalenteri

Tervetuloa tutustumaan Näkymättömään Designs for a Cooler Planet -festivaalin laajan tapahtumakirjon kautta. Tapahtumat ovat avoimia kaikille ja osa Helsinki Design Weekin virallista ohjelmaa.