Tapahtumat

TAPAHTUMAA LYKÄTTY Opettajille: Verkkokonferenssi aiheesta "Kestävä korkeakoulutus generatiivisen tekoälyn maailmassa".

Tapahtuma on siirretty keväälle 2024.

Unite!-yliopistoallianssi kutsuu sinut toiseen vuotuiseen Unite!-Ed Future -konferenssiin, jonka aiheena on "Kestävä korkeakoulutus generatiivisen tekoälyn maailmassa". Tavoitteena on parantaa pedagogisten valmiuksien kehittämistä jakamalla esimerkkejä opetuksen innovoinnista, joka on ratkaisevan tärkeää yliopistokoulutuksemme uudistamiseksi.
Students working together by a laptop

Konferenssi järjestetään verkossa ensi keväänä 2024. Osallistuminen on Aalto-yliopiston henkilökunnalle maksutonta.

Alustava ohjelma

10.00-11.00   Keynote speeches

11.00-13.00  Workshops and parallel sessions of inspirational talks

13.00-14.00  Lounastauko

14.00-16.00  Workshops and talks

16.00-17.00  Lightning talks and conference closing

Moderaattori: Arnold Pears, KTH

Ilmoittautuminen

Lisätietoja ja ilmoittautumislinkki tulossa alkukeväästä 2024.

Yhteyshenkilö

Charlotte Hurdelbrink, KTH

Uniten mahdollisuudet opettajille, tutkijoille ja muulle henkilökunnalle

Tällä sivulla kerromme aaltolaisille hyödyllisistä tavoista ja kanavista osallistua Unite!-yliopistoallianssiin.

Pictured is a project room with a whiteboard and some post-it notes on the whiteboard. Students are sat and watching the teacher point at the whiteboard