2 miljoonaa kävijää A Blocissa

Vain vähän yli 4 kuukauden päästä avaamisestaan kauppakeskus A Bloc on toivottanut tervetulleeksi 2 miljoonaa kävijää.
A Bloc 2 miljoonaa kävijää

Kiittääksemme mahtavaa yhteisöämme ja juhliaksemme tätä virstanpylvästä järjestämme erilaisia aktiviteetteja ja erityistarjouksia 9.-12. tammikuuta.

Torstaina 10.1. tarjoillaan kakkukahvit pääaulassa klo 12 niin kauan kuin tarjottavaa riittää.

Ota kaverisi mukaan ja tule nauttimaan tunnelmasta! Upeat toimijamme ovat järjestäneet hyviä tarjouksia koko viikolle, ja ne julkaistaan Facebook-tapahtumassa.

Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

Kierrätyskampanja käynnistyy Otaniemen kampuksella

Käynnistämme Otaniemen kampuksella jätteiden kierrätyskampanjan lokakuun alussa. Tavoitteena on lisätä kierrätysastetta ja vähentää sekajätteen määrää.
5 ihmistä ylhäältä kuvattuna, tutkivbat yhdessä jotain maassa olevaa.
Kampus Julkaistu:

Hyvinvoinnin avaimet -sarja on Aaltogetherissa

Aaltogetherin Hyvinvoinnin avaimet sisältää tieteeseen pohjautuvia artikkeleita, podcast-jaksoja, videoita, koulutuksia ja harjoituksia hyvinvointiteemoista.
Shaking up tech 2023
Kampus, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Shaking up Tech kutsuu lukiolaisia kampuksille seuraavan kerran tammikuussa

Puhujana on tällä kertaa muun muassa aivotutkija Minna Huotilainen. Tapahtuman tarkoituksena on tehdä tekniikan alaa tutuksi aliedustetuille ryhmille.
No entry sign over workshop image
Kampus Julkaistu:

Arts infran poikkeusaukioloajat

Poikkeusaukioloajat Arts infran työpajoilla ilmoitetaan tällä sivulla.