A Grid Wellbeing Mixer - Tutustu agendaan ja rekisteröidy!

Tervetuloa A Grid Wellbeing Mixer -tapahtumaan! Kutsumme sinut kokemaan sarjan oivaltavia, vuorovaikutteisia ja inspiroivia sisältöjä, joiden tarkoituksena on auttaa sinua pitämään tauko päivittäisistä työrutiineista ja -rytmeistä sekä tapaamaan uusia ja mielenkiintoisia ihmisiä.
A Grid Wellbeing Mixer

Tapahtumapäivä on hybriditapahtuma koostuen oivaltavista esityksistä Aalto-yliopiston ja A Grid -yhteisön asiantuntijoilta, mindfulness-tauoista ja viihdyttävästä sisällöstä virtuaalisesti, sekä paikan päällä A Gridissä (Otakaari 5) järjestettävistä tilaisuuksista sisältäen joogaa, hengitysharjoituksia ja keskusteluita myynnistä ja markkinoinnista sekä hyvinvoinnista työympäristössä.

A Grid Wellbeing Mixer

Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinnon jakotilaisuus
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinto professori Ewald Kiblerin ja tutkimusryhmän ikään ja innovaatioihin liittyviä stereotypioita haastavalle tutkimukselle

Palkitun tutkimuksen mukaan markkinoita muuttavia innovaatioita tekevätkin myöhemmin uralla yrittäjiksi siirtyvät erityisesti yli 50-vuotiaat yrittäjät.
Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

Kierrätyskampanja käynnistyy Otaniemen kampuksella

Käynnistämme Otaniemen kampuksella jätteiden kierrätyskampanjan lokakuun alussa. Tavoitteena on lisätä kierrätysastetta ja vähentää sekajätteen määrää.
5 ihmistä ylhäältä kuvattuna, tutkivbat yhdessä jotain maassa olevaa.
Kampus Julkaistu:

Hyvinvoinnin avaimet -sarja on Aaltogetherissa

Aaltogetherin Hyvinvoinnin avaimet sisältää tieteeseen pohjautuvia artikkeleita, podcast-jaksoja, videoita, koulutuksia ja harjoituksia hyvinvointiteemoista.
Shaking up tech 2023
Kampus, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Shaking up Tech kutsuu lukiolaisia kampuksille seuraavan kerran tammikuussa

Puhujana on tällä kertaa muun muassa aivotutkija Minna Huotilainen. Tapahtuman tarkoituksena on tehdä tekniikan alaa tutuksi aliedustetuille ryhmille.