Aallon tutkimusportaalin ja Aalto.fi:n integraatio-ongelmat ratkaistu

Tutkimusportaalin (https://research.aalto.fi) ja Aalto.fi:n välillä ollut integraatio-ongelma on saatu korjattua. Aiemmin ilmenneet haasteet koskivat profiilitietojen päivitystä tutkimusportaalista Aalto.fi:hin, muun muassa akateemisen henkilöstön valokuvia, jotka eivät päivittyneet oikein.
Profile data workflow
Akateemisen profiilin synkronoituminen Aalto-yliopiston eri järjestelmissä.

Nyt akateemisen henkilöstön profiilitiedot, kuten profiilikuvat, julkaisut ja akateemiset meriitit, integroituvat saumattomasti Aalto.fi:hin tutkimusportaalista.Varmista, että tutkijaprofiilin näkyvyysasetukset Aalto.fi:ssä ovat asetettuina julkisiksi. Näin varmistat, että kaikki tiedot, mukaan lukien tutkijakuvaukset, julkaisut ja akateemiset meriitit, näkyvät mahdollisimman laajalle yleisölle myös Aalto-yliopiston ulkopuolella. Varmista myös, että profiilisi on näkyvissä Aalto-yliopiston tutkimusportaalissa. Jos olet siirtynyt tutkimusavustajasta tohtoritutkijaksi Aallossa, saattaa olla, että oletuksena profiilisi ei ole julkisesti näkyvissä. Varmista asianmukainen näkyvyys tarkistamalla ja tarvittaessa säätämällä asetuksia osoitteessa https://acris.aalto.fi.

Palveluhenkilöstön tiedot integroituvat Aalto.fi:hin henkilöstöhallinnon järjestelmästä, Workdaysta (Aalto.fi-sivuston profiilit | Aalto-yliopisto).

Lisätietoja ja ohjeita saat täältä: Ohjeet Aalto-profiilin päivittämiseen tutkimusportaalin ja Aalto People Hubin käyttöön | Aalto-yliopisto

Ota yhteyttä osoitteeseen [email protected], jos sinulla on kysyttävää tutkijaprofiilisi näkyvyydestä.

Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Harald Herlin Learning Center

Oppimiskeskuksessa pilotoidaan 19.8.2024 alkaen uusia aukioloaikoja

Opiskelijoiden ja henkilöstön mahdollisuudet käyttää tiloja ja kokoelmia laajentuvat.
Joukko ihmisiä kävelee Lehmuskujaa pitkin kesällä
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Vahva kokonaistulos: Suomen Akatemialta 27,5 miljoonaa euroa tutkimukseen

Akatemiatutkija- ja akatemiahankerahoituksen sai yhteensä 52 aaltolaista. Aalto-yliopistolle myönnetty rahoitus on kokonaisuudessaan 27,5 miljoonaa euroa.